skövde eller inte skövde?

Jag vill.. ja jag vill...
MEN... måste bestämma mig imorgon isf!
hade inte vart nåt problem ifall det inte vore för lägenheten...
men om jag förstod rätt på henne från arbetsförmedlingen så finns det
ett rum på skolan å hyrasom är rätt billigt.. å då får man ändå traktamente..
inte så mycke men lite:) å dom som bott så har klarat det med a-kassan..
så då kan väl jag med!? hmm..
då slipper vi dessutom säga upp lägenheten.. å milla får en trea helt för sig
själv i veckorna å antagligen en hel del av helgerna;)
sen när utbildningen är slut kommer vi bara lääängta efter å bo med varann:P

iaf.. ska dit imorn klockan 11.. så får se vad dom säger då! måste fan skriva
ner grejer jag undrar över annars kommer jag glömma å fråga:P
kolla bara på mig å milla haha
skulle gå till ica igår.. kom på på vägen dit när vi gick förbi gatuköket att
"jag ska fan köpa bullens korv"
sen mötte vi adde utanför ingången.. å sen glömde vi bort att jag ville ha bullens
korv å stod där inne å gnällde ett tag över att jag inte va sugen på nåt.
sen när vi gick hem å gick förbi gatuköket.. DÅ kom jag på att jag skulle ju fan
ha bullens korv.. jävla adde;)

haft en jättebra helg iaf!
fredagens fest i Bestorp va rätt misslyckad på arrangörens vägnar.. men jag hade skitkul:)
det hade vi nog allihop!
i lördags blev det kollektivet.. alltid lika trevligt.
hejdåfest för christine å kanske-hejdåfest för oskar.
sen blev det blue heaven.. första gången jag haft riktigt kul där:D
å med nåt fint å titta på blir allt så mycke bättre;)

ne dags för mig å städa lite i mitt rum.. sen hoppa in i duschen å sen knalla in
till stan för å byta jeansen som jag inte är nöjd med.

å hoppas en viss liten prick som visst läser min blogg varje dag ändå får
det bra utomlands!

måste bara tillägga.. lördagens höjdpunkt va nog ändå anders störtdykning
ner på marken efter en hundring. sen hoppet upp å armen i luften med den
stoltaste minen man kan tänka sig. å så milla gapandes bredvid:P

Kommentarer
Postat av: Fresa

Jag hade skitkul, som du säkert såg i min blogg! Vem vet, kanske berodde det just på att jag inte hade några som alls förväntningar, och snarare ville stanna hemma? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback