tråkmåndag

hittade på ens blogg.. i brist på annat..

vad hade du i din mun senast?
- Macka med leverpastej å ost och oboy

när är du som gladast?
- jag vet faktiskt inte

när blev du fotad senast?
- i lördags på festen i kollektivet. om det inte är nån som smygtar kort på en på gatan vill säga;p

hur känner du dig nu?
- ok

kan du laga mat?
- yeah;) dock blir min baconsås aldrig samma smak på

vad tycker du om fötter?
- mina egna tycker jag om å få masserade. andras är vidrigt

vad har du på dig?
- svart linne å svarta kortbyxor. å trosor

Vad saknar du?
- mycket

när och varför grät du senast?
- i onsdags eller när det var som jag kollade på The Notebook

var det pinsamt att svara på det?
- nae, med tanke på att jag tom skrivit om det här så

hade du en bra kväll igår?
- Ja. Film hos Johan(na)

favoritdryck på morgonen?
- juice eller oboy

vad ska du göra i sommar?
- har haft en värdelös sommar förutom vissa små glimtar

brukar du sminka dig?
- jepps

är du nöjd med ditt liv?
- nope

har du tråkigt just nu?
- märks inte det....?

vad gör livet värt att leva?
- ........

vad i livet ångrar du?
- att jag inte bytte till bygg på gymnasiet. Då hade jag vart färdig målare nu. å sen att jag nånsin blev
ihop med A.

vad gör du imorgon?
- vet ej


DIN FÖRSTA

Operation: Aldrig opererats
Första piercingen: Har ingen piercing. Inte ens i öronen
Första bästa vän: Johan Engberg. Sen Jessica Johansson
Första priset: Fotboll eller badminton? nåt utav det
Första husdjuret: Vi hade fiskar som jag å David matade ihjäl. Men sen hade vi våran fina vovve Elvis.
Första semestern: Danmark är den första jag kommer ihåg


JUST NU

Äter du: Inget. Åt nyss
Dricker du: inget. Drack nyss
Ska du: kolla jobb
Lyssnar du på: Bilarna på gatan
Väntar du på: att bli stenrik
Tittar du på: dataskärmen


HAR DU NÅGONSIN

Kysst en främling: yes
Brutit ett ben: nope
Rymt hemifrån: När jag var 2. och sen en gång senare med
Röntgats: yes
Gråtit när någon dött: aaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback