Bärbar dator fixad

Nu sitter jag med far mins bärbara dator som jag ska låna i skövde..
skönt att ha det fixat.
johan har grejat lite med så inte så mycke skit startas upp på den.

ska fixa mobilt bredband imorn.. blir 3. tack Karolina för kommentaren
tack till Emma också för tipset:)

snart kommer Zekka hit å så blir det lite filmtittande

fixat nyårsklänningen nu med.. så duktig jag är;P riktig sömmerska
den blir rätt tråkig ändå men va fan.. orkar inte

sov 2½ timme förut på dan.. och ändå är jag inte särskilt trött.
sjukt med tanke på att jag bara sovit 2½ timme på 1½ dygn..
men man är väl tålig;)

har fått medicin med så nu blir jag bra snart hoppas jag.

dags å fixa bättre msn. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback