Det här med migrän..

Har migrän igen.. får det allt oftare nuförtiden.. ofta när jag sovit dåligt
så den här har ju sin förklaring.
sover iofs alltid dåligt.. men knappt sovit nåt dom senaste dagarna så..

Första gången jag fick migrän var i åttan.. satt på syslöjden när det helt
plötsligt började flimra för ögonen. Mot slutet av flimret ser jag knappt nånting..
och där satt jag 14 år gammal å fattade ju inte.
Gick sen upp och hade kemi eller fysik.. med världens huvudvärk.
Fick sen springa till toan och spy, sen gå hem.
Några månader senare kom det igen... spydde då med.
Sen har jag spytt några gånger efter det men händer nästan aldrig. skönt.

Jacob, min lillebror, har också migrän. släktdrag?


blev en lätt lindrig idag iaf tror jag (peppar peppar)
tur att jag inte är ute å festar eller nåt, då hade det vart förjävligt.



image266

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback