Förbjudna tankar

Inatt när jag inte kunde sova så läste jag vattenmelonen.. (för andra gången)
min andra bok som jag också läste för andra gången tog slut i förrgår så började
på vattenmelonen igår igen.. men den är skön.
Iaf den handlar lite om en bebis.. å då tänkte jag en tanke som tom JAG blev
chockad över.. man ska inte tänka så..
vad jag tänkte lämnar jag osagt.. onödigt å ens skriva om det då egentligen kanske..
men ja.. måste iaf ta tag i mitt liv ordentligt nu! blev rädd för mig själv.
man SKA inte känna så när man är 22..

sitter just nu å väntar på att en kille från facket ska ringa tillbaka.. massa krångel
med räkningar och grejer som jag inte ska betala.
hon på arbetsförmedlingen är sjuk så henne får jag inte tag i.

ne.. ska ut å gå en promenad tror jag.. men kanske behöver papprena framför
mig när han ringer.. hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback