Full rulle

Nu är jag i Ljungsbro hos mor å far.. fullt hus.. hela familjen hemma plus
william och melwin och 2 vovvar. gaah blir galen:P
David har köpt en ny hund tydligen.. en rottweiler.. som heter diesel. vilket svin!!!:P
exakt det jag ska ha nån gång framöver ju.. en rottweiler som heter diesel.
Men han verkar tro att han har storleken och smidigheten av en chihuahua
då han hoppade upp å satte sig i mitt knä förut.
han verkar också tro att alla människor smakar hundgodis för satan va han
slickar.. william är lite smårädd för honom.
Mischa är en riktig bitch och morrar åt honom hela tiden och han verkar
inte fatta att hon faktiskt är mindre;p

ska in å gosa med mina tötnosar nu!


Kommentarer
Postat av: Emma

aha.. men datorn betala jag 1:- för =) En laptopp..
Skrev allt på pappa eftersom jag inte får stå på nåt just nu :S men kan ju använda modemet vart som.. så det spelar ju ingen roll om det står på mig eller inte..

ååhh en rottis vill jag också ha nån gång i framtiden juuuu.. *avis*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback