Helgen

Helgen har vart jättebra.
I fredags blev det en tripp till stan för att handla priiit.
Sen hem hit med sandra och käkade lite wok. nästan som thai cocnut;p
å sen lite madagascar (fan så skum stavningen såg ut.. hmm.)
men både jag å sandra somnade till:P vaknade vid 19.55 och då blidde det
idol. å sen Harispray på det.. fan vilken värdelös film haha.
å så bara lite slöande. gött

i lördags åkte jag ut till ljungsbro på dan och gosade med min lilla william
som va där. min älskling
sen hem å fixa fixa å sen till emma på fest. hur trevligt som helst!
dom körde lite julklappsspel men jag har inte råd med sån lyx;)
sen blev det bk. skitkul. bra musik. hängde mest med trasher å malmsten.
iaf mot slutet. eller.. tessan med då:)
innan det även sandra och louise.. emma och hennes vän lyckades
försvinna där nånstans;)
sen hem och soov

idag har det bara vart slappande. märta kom förbi å käkade pizza.
själv fick det bli biffar sås å potatis till mat. me like;)
sen hem till johan och kollade film med honom å nyström.
å nu är jag hemma och bara glor och är grymt sugen på chips:P

ska väl krypa i säng snart.

orkar inte ens skriva ett vettigt inlägg som ni kanske märker utan
skriver mest i brist på annat å göra:P

nattinatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback