nothing to doooo

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?

Japp


2. Har du sett din bästa vän gråta?

Ja..

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?

??????

4. Vad åt du senast?

hmm.. biffar sås och potatis

5. Har du fått någon komplimang idag?

Mm.. flera faktiskt:D

6. Har du varit med i en rättegång? 
nej

7. Är du polare med grannarna?

Kan jag nog inte kalla det nej;)

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige


10. Senaste piercingen?

Har ingen. Inte ens i öronen

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?

Hmm.. när jag hjälpte johan att hämta grejer

12. Gay?

Vem..? Jag? nope

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?

Mjo. däckat en gång, spytt kanske 3 för att jag druckit för fort


14. Har du täckt någons hus med toalettpapper?

Nej, inte än....


15. Har du varit på stranden?

hehe mjees

16. Har du haft en stalker?

inte vad jag vet:P


17. Minns du dina/din musiklärares namn?
Bengt och hmm.. kommer inte ihåg

18. Hur bra är din syn?

Precis över gränsen för att man får köra bil utan glasögon

19. Har du varit på ett party?

Ja, å jag minns det så väääl;D

20. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?

Jadå

21. Vad skulle du säga om nån sa att den var kär i din bror?

Grattis


22. Har du varit utomlands?

Hehe.. räknas Danmark och Finland?

23. Har du sett din bästa vän naken?

Mjees, inte alla dock.

24. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

bästa å bästa.. va rätt liten

25. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?

dom skulle nog mest bli förvånade iom att jag inte går i nån skola;p

26. Var är dina syskon just nu?

syster.. Ljungsbro? annars Gullspång. storebror västerås? Lillebror Ljungsbro

27. Vad var den senaste drömmen som du minns?

drömmer för heta drömmar för å skriva dom här;p

28. Vem ringde dig senast?
Märta

29. Vilken tid gick du upp imorse?

Haha 13

30. Vad ska du göra i helgen?

Möjligen Club session fredag. vill. sen vet jag inte

31. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

"jag tror jag har gjort nåt riktigt dumt ikväll"

32. När var du riktigt sjuk senast?

Vet faktiskt inte

33. Vem är den senaste kändisen du tog på?

Vet inte ens om jag tagit på nån?:P

34. Vad finns i din bakficka?

Finns inga på mina mysbrallor


35. Har du färglinser?

Nope. men ett par gröna vore inte helt fel

36. Vad gjorde du klockan 2 inatt?

Dansade:D

37. Vad är det första du gör på morgonen?

Kissar

38. Vad ska du göra efter det här?

Nanna kudde

39. När kysste du nån senast?
2 veckor sen

40. Vad står det i det 20e sms:et i din inkorg?
Haha jo det tror jag nog att du är:) Men nej, det skulle inte va fel:) verkligen inte fel;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback