Nystädat

Var äntligen och köpte nya dammsugarpåsar idag så nu är lägenheten städad
och fin:) va iof inte särskilt skitig förut heller, men skönt att dammsugaren sög upp
lite bättre än den brukar!

Imorn kväll/natt kommer Milla hem.. fan tycker veckan har gått jättefort!!
Det tycker nog inte Johan:P
Men dom har haft det bra iaf tror jag.. iaf vad jag fått höra av Johan.

Har fortf inte fixat skjuts till fredag.. har inte kunnat få tag på Zekka.
I värsta fall får jag ringa och flytta på besöket vilket jag och gubben
bestämde att vi skulle göra ifall jag inte kunde ta mig dit.

Jag har ont i magen.. :( elakt

hoppas att en viss person mår så bra nu som den förtjänar! inget depp

vill ha cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback