Oslagbara

Jag och min nattkompis Johan från Luleå ska starta egen firma.
Oslagbara ska den heta.
Vi grejar allt från att tända eld på lägenhet eller hus för att sen släcka
elden och efter det erbjuda renovering. Han med sin brandmanna-utbildning
och jag med min plattsättar/målar-utbildning.
Sen måste vi ju såklart anställa en pyroman, en polis som håller käften
och kanske en advokat som kan täcka upp för oss.
Vi har även lite mer saker att erbjuda men vi spånar fortf.

Vi har redan tagit fram hur vår reklamskylt ska se ut.
Ska stå  OSLAGBARA i fet stil.
Ett kort på oss..
Han i brandmannabyxor och bar överkropp,
jag i byggbyxor med bar överkropp och med en skylt över brösten;
"Är även dessa oslagara? Anlita oss och ta reda på svaret"
Kortet ska va taget i en vit ateljé med lite brandgrejer å målargrejer
osv i bakgrunden.

Låter det inte bra så säg?

;)



OSLAGBARA







Kommentarer
Postat av: Kicki

Det låter som den bästa planen jag har hört på läänge! ;)

2007-12-12 @ 11:11:56
Postat av: Emma

haha kul.. skit bra idé

Postat av: le-en

jag är polisen som håller käft :D

2007-12-12 @ 17:58:15
URL: http://le-en.blogspot.com
Postat av: le-en

Fan va nice! HE HE, alltid fint att ha nåt fint att titta på! När får jag börja? :D

2007-12-12 @ 19:52:37
URL: http://le-en.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback