sjuk

Och så var man sjuk.. va iof väldigt väntat.
Milla va sjuk förra veckan.. och har spenderat nätterna mellan söndag till tisdag
bredvid en hostande liten grabb.
Men men.. bättre att det kommer nu än till nyår.

Skönt att julen är över iaf.. klarar inte av den skiten.. hade ångest hela tiden
när jag va i Ljungsbro. Hade nog iof inte så mycke med julen å göra..
har alltid det där ute.

Va mysigt att få leka med sötnosarna iaf.. även fast båda va lite smågriniga..
Melwin så gott som hela tiden.

Igår va det fest.. förfest hos sandra.. jag sandra och hanna.
Tessan filip och cissi tittade förbi en snabbis också.
Sen blev det bk.. då mötte vi upp Louise också.
Riktigt kul igår.. man träffar så mycke folk man känner på juldan!

Träffade andreaz med.. han har skaffat katt. det sista jag trodde han
nånsin skulle göra:P
fick se bilder på hans syrras minsta barn också. Hon va bara 3-4 månader
när vi gjorde slut.. alltså nyfödd och nu är hon en söt tjej med långt
blont hår:) så sööt.
Å han berättade en annan sak som gör mig så förbannad.. min lille
kille.. varför är världen så orättvis? å med lille kille menar jag inte andreaz:P

hade sällskap med tobbe hem sen.. en kebabrulle rikare i näven..
och så parlamentet när jag kom hem.
sen stupade jag i säng.. och vaknade inatt av att jag mådde så dåligt
å frös som fan. gick upp å hämta vatten och va skapligt svårt att somna
om sen eftersom jag skakade så mycket.
så nu är jag alltså sjuk.. har så grymt ont i rygg axlar och nacke med.
har ont i hela kroppen.. är väl febern.. men är nästan så jag undrar vad jag
gjorde i sömnen inatt:P

nu har jag precis druckit en kopp te för å lindra halsen... och nu är det väl
snart dags att hoppa i säng. tycker det är så jobbigt att sova när man är sjuk
bara.

laddade hem bianca ryans album nyss med förresten.. såå fin röst.

nighty night




image260

Älskar den här sista bilden.. så mysig. mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback