Skövde

Nu är det klart.. det blir Skövde den 14 januari.
Det enda jag känner just nu är SKRÄCK!!!
Men det lägger sig väl å går över till förväntan hoppas jag.

Ringde AMS förut.. men hon jag skulle prata med va fortf sjuk..
så väntade och fick prata med växeln som skickade mig vidare till en annan
gubbe som skickade mig vidare till en som hette Sven. Å då hade jag äntligen
kommit rätt. Så han skulle ringa å prata med Rune på skolan å sen ska jag
komma och träffa honom den 7 januari.

Fick veta att ams betalar resa hem en gång i månaden med.. bra!
sen hoppas jag på att han killen från ljungsbro precis börjat sin utbildning:P

Nu har lovisa vart duktig hemmafru och bakat neg.. hrm... wienerbroads ;)


Kommentarer
Postat av: Jess

Det måste väl vara skönt att det är klart nu.. Självklart är det skrämmande till en start men det ska bli skitbra hörru!!! =)

PUSS på dig!

2007-12-18 @ 19:27:29
Postat av: Robert

Blir så glad för din skull, skönt att det blir av faktiskt. Inte för att jag vill bli av med dig såklart :P.. men att du får göra vad du vill :) kram kram

2007-12-19 @ 12:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback