Aldrig mer

Aldrig mer ska jag säga vad jag tycker om saker å ting..
får bara skit för det iaf.
ska hålla käften, som jag nästan alltid har gjort.. gissa anledningen.
har ni tur kanske jag blir lika nertryckt som jag va när jag va ihop med A..
det är ju bra.. då blir det inte lika svårt å trycka ner mig.
folk började anklaga mig för saker som inte hänt.
sen säga att JAG lägger mig i saker jag inte ens har å göra med när
jag å min bästa vän inte ens tagit upp det under kvällen gör mig förbannad.
känns snarare som att det är vissa andra som lägger sig i saker dom inte vet nåt om.

jag å min bästa vän pratade om det här för längesen.. så den tredje personen hade inte ens
med saken å göra den kvällen. i lördags pratade vi om hur hon skulle gå vidare med sitt liv, inget annat.

låter förbannat invecklat det här.. men det spelar ingen roll.. ville bara skriva av mig
å dom det berör vet vad det handlar om.

iaf.. i fortsättningen ska jag hålla käften.. å ska passa mig jävligt noga för till vem jag säger
saker..

å jessica.. är ledsen för mitt lilla utbrott! hade skitkul hos dig! synd bara att folk tror saker dom inte
har en aning om. love you darling



Förra helgen hos Sandra.. jag KAN öppna en snusdosa med en hand;p

image73

har haft underbara dagar i 1½ vecka med underbara personer.. vet dock bara
vart jag har några av dom just nu.

min martin / märta är hemma nu med. det tycker vi om! även fast jag hatar dig ibland;)

ikväll blir det körskolan. .ingen lust. vill bara stänga in mig.
å har en känsla av att det är samma som danny å fresa ska på:P
men danny är iaf äldre än mig;) måste ta körkortet nu innan lillbrorsan..
kan ju inte va dålig heller! plus att lilla volvon gärna får hamna i min ägo..
även om jag inte får den helt å hållet!

ett jobb till den 1 aug vore fint.. ge mig?


I fredags. En riktigt bra kväll

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback