Ännu en jobbdag till ända

Måste fan hitta nytt jobb. Sååå trött på skiten! Själva jobbet är inte så jävla farligt i sig..
men tiderna! blir galen. 6-9.12 å sen 13.30-18.. känns som man inte gör annat än är på jobbet..
å sen sover å äter då. Har inget liv i veckorna! fast iof.. slutar egentligen inte förrän om 4 min när
jag skriver det här;p sccchhh

Mitt å Emmas försök till å fylla på flaskor från en dunk gick inte alltför bra.. men men.. vi byggde
oss en egen tratt av en avklippt colaflaska å en påse.. gick till slut iaf.. vi är fyndiga vi.
Tror att vi är dom lustigaste hygienteknikerna som nånsin jobbat på den där skolan..
känns så iaf! Får lite lustiga blickar ibland. Men vi är roliga vi.. enligt oss;p
Snyggve & Tryggve är så jävla ägda som dom kallar det på den där skolan.
Herregud vilka ord dom använder.. gjorde jag det med när jag va i den åldern!?
Jaja.. en seg dag men en hel del skratt.

Nu är det snart dags för makaroner å köttbullar.. sen blir det väl slappt framför
en massa dåliga program på tv kan jag tänka mig. Min vardag är så rolig. oja

Rondellhund? Nee trapphund

image2

Snyggve

image3

Snyggve goes papperstunna

image4

Tryggve goes papperstunna

image5

Festisreklam å fejksmajl;)

image7 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback