händelserik morgon

haha vilken jävla morgon! har nog aldrig garvat så mycke före 7

det började med att Emma kom springande "Hallåå det är nån häär ju"
"va?" säger jag som inte riktigt hör vad hon skriker med sin skärrade röst
"ja, det är nån här!! å han har bara handduk på sig"
emma stannar med hjärtat i halsgropen.. totalt vettskrämd. man förväntar
sig inte å se nån i skolan 10 över 6 när det normalt sett bara är vi där!!
men vi börja asgarva iaf å tänkte att det va väl några som sov över pga nåt.

iaf.. gick upp till gympan sen som vanligt, där dessa personer höll på å duscha
å borsta tänderna å grejer.
först kommer det ut en lite äldre kille "godmorgon" "ehh.. hej hej" säger jag..
sen fortsatte det så med ett antal killar i bara handduk, dock väldigt fula allihop:P
så många killar i handduk innan kl 7 har jag aldrig sett haha.
sen förstår nu..det första jag hör när jag kommer in vid toaletterna är en utdragen fis.
å sen en till.. å jag som är i kiss å bajs åldern kunde självklart inte hålla mig för
skratt utan börja asgarva.. mest för att hela situationen va väldigt komisk.
jag sprang iaf upp till emma för å skratta av mig. i trappen mötte jag en spinkig
karl.. "ursäkta har du nån fönsterputs?"
"ehh.. ja.. vadådå?"
"ne jag tänkte.. till mina glasögon"
haha så han fick låna fönsterputsen.. å jag garva ännu mer

låter inte ens ett dugg kul egentligen.. men fy fan så kul det va då.
sen fick vi veta att dom skulle delta i jazz och bluesfestivalen..
å dom sov där förra året med.. å det va miffon då  oxå.
iof.. dom kanske ser mig som ett miffo.

hela skolan va dessutom fylld av utklädda ungar imorse.. så söta!!
å det är visst påsklov nästa vecka! gött då.. jobba 7-15
även om det förstörde lite i min planering:P höhö

vi får se vart det här dagen slutar iaf.. snart dags å knalla tebax till jobbet. SUCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback