Sömngångaren

Det va det här med å gå i sömnen ja...
i tisdags natt vakna jag av att jag va på väg till toan.. hade kommit till hallen.
så ja.. fick ju spela med så klart å sätta mig å kissa. vill ju inte känna mig dum liksom;)

har sprungit råttor lösa på jobbet.. i onsdags hitta vi en i en råttfälla.. så söt å så liten.
stackarn låg där helt klämd. Fast med tanke på att dom gått upp å ner genom toaletterna
gjorde det inte så mycke.. skulle ju inte direkt vilja att det kom upp en råtta i toan när jag satt där.
Kan se det framför mig hur han kommer upp å hämtar luft. Sen ser han en rumpa en bit upp
å klart han biter tag. skulle jag lätt göra;p

i torsdags ringde det en tjej som vill att jag ska komma på intervju för å presentera mig
lite mer än vad jag gjort på cv:t jag skickat in på deras hemsida. Gött då. Får hoppas på att
det går bra å att dom har nåt jobb till mig. För är så fruktansvärt trött på mitt nuvarande.
Haha även om jag är söt när jag går på morgonen haha tuut tuut.

igår blidde det inflyttningsfest hos Glenn. Trevligt folk. Sen blev det platens. Va väl lite
halvdant där som vanligt. Men det va la trevligt.

Klockan 17 idag ska jag se på reprisen av Så ska det låta. Va ju min tös som va med där igår;)
Sen blir det tacos med Milla å Rönnlund. Å sen lite senare kanske till Martina å köra
Guitar Hero 2. Annars blir det nog Beck - Advokaten. Men får seee.
Tata


Thats me



image18

Stackars lilla råttan
Den på jobbet var dock grå


image19



Milla fick oxå va med
Rönnlund törs jag inte lägga ut bild på:P

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback