Stöld

Snodde millas "istället för å sova" lista i brist på annat å göra

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att kunna sitta i solen å att komma iväg å se hockeyn

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Soov (kanske va då jag gick i sömnen!?)

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
satt i soffan å kollade på american idol

Det sista du sa högt?
"Våran dörr är ju för i helvete vinröd" (när milla skrivit att den va vit:P)

Vad har du druckit idag?
Varm oboy, päronsaft, mjölk å cooola

Vad var det senaste du åt?
En sån där liten lakritspingvinplutt från båten

Vad var det senaste du köpte?
En cola å en glass

Vad är det för färg på din ytterdörr?
VINRÖD


Vad är det för väder hos dig just nu?
mörkt men skönt

Godaste glass-smaken?
päron

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nja, inte kärlek kanske..

Sover du tungt?
Inte överhuvudtaget

Drömmer du mycket?
Mycket. minst en dröm per natt som jag kommer ihåg när jag vaknar

Mardrömmar?
nae.. har ju min drömfångare ovanför sängen;)

Det första du tänker på en "bra" morgon?
Fan va skönt.. jag är inte så jävla trött

Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Jag jobbar bara första jobbpasset...

Vilket ämne var roligast i skolan?
Engelska

Trivs du med ditt jobb?
Japp. Men inte med jobbtiderna

Favoritklädsel?
uuuhhmm.. vet inte

Favoritlåt just nu?
Mandaryna - here I go again (blir så jävla party av den)

Vad ser du om du tittar åt höger?
en växt, två soffor, ett bord, en lampa, en pall, en hylla, tv:n

Vad gör dig glad just nu?
inte mycke för tillfället. tänker mest på mitt dunkande huvud

Vad ska du göra härnäst?
tvätta bort smink, borsta tänder, soova

Höger- eller vänsterhänt:
Skriver med vänster kastar med höger

Humör just nu:
sjuklingtrött men ändå rätt bra

Favoritgodis:
just nu mina lakritspingvinpluttar:P

Kläder just nu:
slappbyxor å linne

Musik just nu:
american idol;p

Sommarplaner:
too soon

Hur många kuddar sover du med:
har 4 i sängen, börjar med 3 men sover oftast med 2

Spelar du nåt instrument:
piano. kan dock ej läsa noter

Morgon- eller nattmänniska:
Natt

Vem är viktigast för dig:
Allra viktigast är William. mannen i mitt liv. min gudson. men dom andra är väl oxå ok;) love you all. ni vet vilka ni är

Bio eller promenad:
Båda

Är du kittlig:
nja.. bara på 2 ställen

Snarkar du:
pratar å går i sömnen. snarkar nog ibland med

Stjärntecken:
kräfta

Äckligaste insekten:
myggjävlarna e jobbigast iaf.

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Flyga eller osynlig;p

Vad vill du jobba som?
Målare för tillfället

Stökigt eller välstädat?
both

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
nja

Gillar du att sjunga?
japp. men sjunger hellre än bra;)

Anser du att du är stark?
heell yeah. typ.. lite...? kanske..? bara liiite?

Vad gör du om du får hicka?
hickar. men har inte haft hicka på flera år

Vad längtar du mest efter just nu?
mys

Min kvinnliga sida:
[x ] Köpt en hårfön?
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
[x] Pratat känslor?
[x] Tänkt på att matcha mina kläder?
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte?
[x] Funderat på namn åt mina barn? (på den tiden jag hade pojkvän;))
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand?
[x ] Druckit Cosmopolitan?
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"?
[x] Känt mig sugen på en kopp te?
[x] Känt glädje över att få blommor i present?
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
[x] Blivit arg utan anledning?
[x] Gråtit efter 9 fyllda år?
[ ] Brytt mig om H&M:s val av modell?
[x] Pratat skvaller?
[x] Varit arg/sur utan att tala om det?
[x] Kramat en kille?
[x] Dansat?
Totalt: 20 poäng

Min manliga sida:
[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit?
[x ] Ätit en blodig stek?
[x] Läst en biltidning?
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
[x] Skött grillen under en grillfest?
[x] Läst en bok av Jan Guillou?
[x] Läst ett nummer av slitz?
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
[x ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
[ ] Gått på en Ulf Lundell-konsert?
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?
[x] Diskuterat bröst?
[ ] Gjort lumpen?
[x] Läst nick hornby?
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
[x ] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? (dock inte jag som körde)
[ x] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar? (haha aa men inte när jag själv kissat)
[x] Lagat någonting på egen hand?
[ x] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?
[x] Tävlat i att dricka öl?
Totalt: 19 poäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback