Oh yeah

snor den här av maria i brist på annat;)
svaren ska skrivas i bloggen. tackar så mycket

1.  Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Vad tycker du om mig?
5. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det?
6. Beskriv  mig med ett ord?
7. Vad var ditt första intryck av mig?
8. Är det fortfarande samma åsikt?
9. Hur bra känner vi varandra?
10. När sågs vi senast?



gårkvällen blev inte som planerat. dumma tänkande

nu är jag dock glad i magen. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
fredag? den som lever får se;)

Kommentarer
Postat av: Maria

1.Maria
2.Yes we are =)
3.Ja det va ju när vi börja gymnasiet men hur minns jag ej men som du skrev i matsalen så då va det nog så ;)
4.Du är en underbar person, som jag skrev i smset du är en ängel. Gillar dig skarpt tjejen.
5.Har inget smeknamn på dig, säger Lovisa o det duger finfint!
6.Underbar!Men om man har mer som man vill säga får man skriva det här då ;)hihi...Du är en otroligt vacker tjej och det vet du om Lovisa, glöm aldrig bort det. Punkt slut!
7.Blyg
8.Nope, det tycker jag inte. Partyprinsessan själv ;)
9.Inte direkt att vi hörs/ses i en gång i veckan men när man väl träffar dig är det alltid lika skoj, man blir glad av o se dig babe.
10.Alldes för lääänge sen :(

2007-05-30 @ 10:26:54
Postat av: Erik

1. Erik
2. Absolut
3. På nätet och sen blev det chips och cola :P
4. Du är ett original. Mest positivt menat!
5. Knäppjävel. Det bara passar på nåt sätt.
6. Det går inte, du är många saker :)
7. Schnygg! Jaa jag är ytlig till en början.
8. Absolut. Fast nu har jag flera andra åsikter också.
9. Hmm ganska?
10.Flera månader sen och det är ditt fel som inte hade tid senast så det sååååå

2007-07-03 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback