Så trött

Så trött på att JÄMT va sjuk!
att det aldrig kan bli helt bra..

Har feber och ont i halsen igen.. precis som för en månad sen.
MÅSTE bli frisk tills imorn.. vill bara inte missa det!
Euromegadrive.. kommer bli draaag:D
Gör mig frisk nu! Tack

Blir iaf uppiggad av en massa söta sms:)
så go så det finns inte. å fiiin

Märta ringde nyss med.. han stod å stekte blodpudding..
850g skulle han klämma i sig. Får spykänslor.

Det enda jag har lyckats klämma i mig idag är en halv pizza.
Är fortf hungrig men mår ju sååå illa.
Ska lägga mig snart å försöka sova bort den sista febern!

Glöm inte gå in på dom två länkarna under.. är värda att tänkas på, båda två.
Den ena hur grym världen kan va, å den andra visar riktig kärlek!

Ne.. dags å hoppa i säng då.. kanske.. om ett tag.

Herråå


http://www.youtube.com/watch?v=MW0aQTgR1QM&mode=related&search=

Kommentarer
Postat av: Maria

Du om någon är underbar! (Bara så du vet) ;)
Tack för de fina svaren på min blogg..sötis.
Tittade på den där fatherson förut...har sett ett inslag om det på oprah för länge sen...helt otroligt. Men du tösa det här börjar bli som ett långt mail ;)Du får krya på dig o hoppas att du orka hitta på nåt skoj ikväll. PUSS

2007-05-26 @ 21:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback