spänning

I fredags kom det vi alla väntat med spänning på. som vi bitit våra naglar, rivit vårt hår,
varit sömnlösa för bara i väntan på att det skulle hända.
Den femte stöten

Japp.. jag, Lovisa, klanten själv, lyckades med att få den femte stöten i örat.
Efter det kom även den sjätte sjunde å åttonde. Dock inte lika starka som den femte,
fjärde, tredje, andra å första.
Den femte va dock lika kraftig. Stod å garva lite smått för mig själv. Saknade Emma
i det tillfället. Kom tillbakaaa.
Jag tror jag ska lära mig att jag å musik under jobbtid på morgonen inte går ihop.
Det är som att Gud vill att jag ska förstå det. Eller så har han bara en plan att steg för steg,
stöt för stöt, bränna bort delar av min hjärna. Å Gud har ju alltid en plan, eller hur Erik;)
Men nu kan ni iaf sluta vänta, för nu har det hänt;)

Idag på jobbet fick jag ingen stöt.. jag hade däremot små funderingar. Vet inte hur jag
kom in på dom dock haha. ja man haaaaar väldigt mycke tid å tänka på när man går själv.
Iallafall..
Det är en liten fråga till dom som läser. Främst dom heterosexuella.
Säg att du och några kompisar spelar lite brännboll, grillar i skogen, whatever.
och så är det så att din tjejkompis (om du är tjej, killkompis om du är kille) sätter sig
ner/står å kissar bakom en buske. Just då kommer det en huggorm och biter tag
i tjejens pinãta/killens kamrat, och sprutar in en massa gift. Din kompis är döende. (eftersom alla har klagat
på att huggormar inte är giftiga så säger vi att en utländsk riktigt giftig orm har letat sig in i dom svenska skogarna.
bra då va det utklarat)
Det sägs ju att man ska suga ut giftet ur såret.. här kommer alltså dilemmat (tror ni fattar vart jag är på väg;))
Skulle du som tjej då suga ut giftet ur din kompis pinãta eller som kille suga ut giftet ur
din kompis lille kamrat för att din kompis ska överleva?

Menar.. man är ju inte bög för att man suger av en kompis...;p

vet inte vad jag skulle göra faktiskt. Ta en dammsugare kanske? Menar ligger ju en hel del såna å skräpar i skogen;)
Svar önskas... skriv en kommentar om vad just DU skulle göra. väntar med spänning.
Jag biter mina naglar, river mitt hår och ligger sömnlös i väntan på ert svar.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brännboll på lör om det är fint väder. Sen efter blir det nog lite fest här hos oss, å ja, ni får
se eurovision;) annars om det är dåligt väder blir det nog hos oss direkt. Längesen nu, grannarna
kan inte klaga;)

hänt mycke den senaste tiden.. men är för mycke så orkar inte sammanfatta.
Nu ska jag lägga mig på soffan och försöka lindra min migrän.

Hoppas nya jobbet är bra Emma. Snyggve å Tryggve forever;)


Kommentarer
Postat av: Tess

yo Lov! Självklart skulle jag hjälpa min bästa polare...men jag skulle hoppas till Gud att det var en killkompis och att man hade förnjutit sig av djävulens dryck så man kunde skratta bort allt... Sen ska jag nog tänka mig för vilka jag går o kissar med i skogen....

2007-05-08 @ 15:23:38
Postat av: Johan

Skulle suga för kung o fosterland!! Nääää, en huggorm är ju fan inte giftig ens! Bara barn o hundar o alergiker som dör av dem, o jag suger fan inte av en hund o inte ett barn heller o om det är en alergiker så är det nog kört endå.. Men fan va ont det skulle göra...

2007-05-08 @ 15:43:06
Postat av: Lovisa

men tessan.. det är ju en tjejkompis;) fuskaree;)

Postat av: Milla

Om JUST den här är giftig;P Såå ehh fan beror på hur gärna hon vill leva, vad man får fört liksom,betalning=livet:D

2007-05-08 @ 17:49:08
Postat av: Sandra

lovisa lovisa lovisa.. spännande fråga.. hmm de som känner mig vet mycket väl mitt svar :)
men om man säger såhär de närmste vänner är det bästa man kan ha, så vad skulle hindra en från att rädda dom då.. men som de flesta vet har jag ju behov av något som jag konstat pratar om så en kille vore GULD! puss o hej

2007-05-08 @ 22:23:27
Postat av: Stefan

Jag skulle knyta ett snöre jättehårt runt roten av dolmen o sen skulle jag hoppas på det bästa :P

2007-05-09 @ 11:59:19
URL: http://ztefanjohanson.blogg.se
Postat av: Erik

Måste det vara gift för att man ska få suga..? Konstigt..

2007-05-09 @ 11:59:21
Postat av: Freppe

Efter som ormen var kvinnlig så kunde den inte släppa taget om min väns kärlek.. Så jag hade väl hjälpt honom knyta en råbanknut av ormen runt hans kärlek.. Ja tiden läker ju alla sår, så även giftet borde ju försvinna ;)

2007-05-09 @ 19:35:39
Postat av: Freppe

Glömde säga vem jag var :)

2007-05-09 @ 19:36:36
URL: http://pippy.blogg.se
Postat av: Emma

Alltid snyggve och Tryggve, det vet du vännen! :D

2007-05-14 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback