100 saker

Blev utmanad av Christine att skriva 100 saker inte så många vet om mig
Kommer nog inte gå så bra å komma på men ger det ett försök;)




1. Jag heter Maria i andranamn
2 Heter även Kristina i andranamn
3. Fick min första kyss när jag gick i 2an eller 3an. På lågstadiet
4. Han hette Alex
5. Va nog mer han som kysste mig
6. Vi lekte mörka minuten
7. Fick min första riktiga kyss när jag gick i 7an?
8. Min första seriösa pojkvänhette Chrille
9. Vi gick i 9an
10. Vi va tillsammans i 5 ¨månader
11. Vi tog varandras oskuld
12. Jag har aldrig varit ett problembarn
13. Jag har däremot haft mycket problem
14. Jag blev kär på riktigt första gången när jag var 16
15. och fortsatte va det tills jag va nästan 20 år
16. Jag älskar att vara singel
17. Tanken på pojkvän ger mig ångest
18. Jag har rökt sen jag var 16
19. Jag slutade röka ett bra tag nyligen
20. Jag började sen feströka igen
21. och nu röker jag lite smått då och då
22. det är nåt jag planerar att sluta med snarast
23. jag skulle vilja vinna på lotto
24. jag och mange har haft planer på¨att råna värdetransport
25. våra planer har dock varit rätt oseriösa
26. jag jobbade med telefonförsäljning efter studenten
27. det var något jag hatade
28 jag slutade efter 3 veckor
29. Jag jobbar som allt-i-allo på Danfoss lite då och då
30. Jag jobbade i nästan 2 år som städare på Folkungaskolan
31. jag hatade det jobbet
32. jobbade ihop med emma som fick dagarna att gå
33. har aldrig haft så kul på jobbet
34. Kallas för snyggve. av emma. hon är tryggve
35. Jag älskar att gå på club session
36. jag skulle aldrig klä mig i "trance-kläder"
37. jag skulle aldrig klä mig i kort-kort kjol
38. jag är en pojkflicka
39. jag älskar att spela badminton
40. jag älskar att spela fotboll
41. jag har världens sämsta kondition
42. jag går väldigt snabbt
43. folk klagar alltid på att jag går så snabbt
44. jag gick 6½ km på 49 min
45. med en kompis tog det 1 timme å 5 minuter
46. Jag har växt 3½ cm sen jag tog studenten
47. jag är 179.5 cm
48. Jag har växt en cm det senaste året
49. jag börjar tro lite smått att jag ska dö med en jättes storlek
50. jag litar inte på människor
51. finns en person jag litar på till 95%
52. jag vill bli målare
53. jag vill också jobba på gruppboende
54. jag älskar att jobba med människor i behov av stöd
55. jag gick barn och fritid på gymnasiet
56. människor i behov av stöd var den enda kursen jag fick mer än G i av BF-kurserna
57. jag hatar julen
58. jag älskar mina systersöner
59. jag tycker jag har valt bra kompisar
60. jag hatar att köpa skor
61. särskilt tjejskor för hittar aldrig några fina utan hög klack
62. jag vill inte vara 185 i skor pga för hög klack
63. Vi har haft en hund som hette Elvis
64. han var född som nr 11 i sin kull
65. finns en person som jag saknar just nu
66. jag är gudmor till william
67. jag älskar snabbmat
68. jag älskar chips
69. jag är coca-cola beroende
70. blå är min favoritfärg
71. jessica är den kompisen jag känt längst
72. på lekis var alla tjejer utom en kära i samma kille
73. han hette daniel
74. jag älskar att se på film
75. jag lägger hellre pengar på fest än mat
76. jag är väldigt blyg
77. jag är väldigt envis
78. min pappa kallar mig för Lovis
79. det gör min halvbror Andrew/Andy också
80. jag börjar fundera på att använda den här listan på en jobbintervju
81. jag skulle bli förbannad om jag glömmer kopiera den här texten och allt försvinner
82. jag vill slå till nån på käften för att känna hur det känns
83. jag HAR slagit till nån på käften men inte med knytnäven
84. när jag blir riktigt förbannad kan jag börja slå på mig själv
85. jag tror jag är lite smått scitzofren när jag blir förbannad
86. jag har sagt "jag älskar dig" till en kille
87. jag har aldrig fejkat en orgasm
88. min bror kallade mig för lilla gumman när vi var små
89. jag hade en docka som jag kallade ungen
90. jag har svårt för att kissa i plastmuggar för provtagning
91. jag är lite smått hypokondriker
92. jag har ont i min vänstra ljumske
93. jag har stukat en tå på vänstra foten för 3 veckor sen
94. jag är dålig på att få pengar att räcka länge
95. jag köper alltid några hårda godisar när jag köper lösgodis som jag aldrig äter upp
96. jag älskar filiduttter
97. jag älskar att skruva ihop ikea-möbler
98. jag kan inte le på kort
99. jag kan få upp mina ben bakom huvet, men jag vågar inte
100. jag hatar att berätta saker om mig själv ;D



Tror att många personer vet många av dom här sakerna om mig, men det är svåårt.
Jag utmanar Maria, Kicki och Stefan att göra samma sak på sin blogg











 


Kommentarer
Postat av: Maria

Filidutter?? Ett stort frågetecken....va där det???

2007-11-21 @ 10:31:40
Postat av: Lovisa

filidutter är godisar som är först salta, sen söta (smakar banan) sen sura inuti.. sviiingoda:D

Postat av: En ful en

"vill slå till nån på käften för att känna hur det känns"

SLÅ MIG !!!!

2012-10-26 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback