duktig

Lovisa är skakis. Lovisa är yr. Lovisas hjärta sitter uppe i halsgropen och dunkar HÅRT!
Lovisa har ringt samtalet.
Han skulle ringa tillbaka imorn.
Lovisa är nervös.




Snart kommer zekka hit så ska vi leka en stund. Gå en sväng på stan.
möjligen möta upp milla som är dålig och går på ansiktsbehandling utan å
bjuda in mig:P

Jag saknar sandra. inte sett henne på lääänge.

ska se om jag hittar en fructis-spray på stan.. tydligen ska den ge en jävla
volym på håret å det behöver jag.. mitt hår vill alltid va platt så öronen sticker fram:P

är förkyld som ett as.. bläää. men ingen migrän idag iaf som jag hade igår.

jag ser fram emot fre. hem till cissi då å greja lite. kul å träffa henne å jenny.
om jenny kan vill säga.

neee nu går jag å sminkar mig

Kommentarer
Postat av: maria

Vad är det för samtal egentligen?
Varför är du så nervös över det?
Handlar det målarutbildningen?
PUSS

2007-11-26 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback