Kaputt

Våran dator har kraschat totalt nu... men va väl bara en tidsfråga.
Ska låta den vila lite å sen testa igen.
Har fått låna Johans bärbara sålänge.. tackar:D
blir ju så jävla rastlöst utan internet... plus att det inte går å kolla jobb,
föra över pengar osv.
på tal om pengar... fick hem från vägverket att 220kr förts över till mitt konto
för outnyttjad körkortsavgift. antagligen är det pappa som betalat in nåt för
mycket men jag tackar å tar emot då jag är så gott som pank just nu. a-kassa är värdelöst.

sa jag förresten att sandra den lille turungen vann 1000 spänn på en skraplott i lördags!?
vilken slyna!!!:P
hon skrapade fram en 1000 först "fan 1000 spänn skulle va skönt å vinna höhö"
å så skrapa hon fram två till den jäveln. va en sån där som är likadan som en trislott fast
med större vinstchans.

har en sak jag undrar över.. som många som skriver blogg undrar över.

VEM ÄR DU SOM LÄSER!?

Nu  KRÄVER jag att du, ja just DU, skriver en kommentar med ditt namn och blogg om du
nu har nån. å då menar jag såna som läser regelbundet.
Men andra kan ju med få skriva såklart;) så har jag nåt å läsa.

dags å springa ner till tvättstugan

chip å hej


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Mitt namn är Maria och jag läser din
blogg regelbundet :P *asg*
Vad jag tycker om bloggskrivaren?
Hon är en underbar tjej med ett stort hjärta och
alltid ett leende på läpparna. Jag har henne att tacka för att jag är lyckligt kär ;)
Hihi, tycker om dig gumman

2007-11-07 @ 15:33:22
Postat av: Jesse

Bara lilla jag som läser din blogg.. :D

Postat av: Sandra

me baby.. =)

2007-11-07 @ 22:57:42
Postat av: Robert

Jag määä :D

2007-11-07 @ 23:19:37
Postat av: Syster

Läser

2007-11-08 @ 22:13:32
Postat av: Hanna Enefjord

Nu fick jag daligt samvete for att jag inte skrev.....hehe...Jag laser din blogg da och da, men det vet du redan! kram

2007-11-08 @ 23:19:34
URL: http://www.dirtylobster.blogg.se
Postat av: Christine

Hej! Mitt namn är Christine och jag är här inne o hälsar på =) Har länkat till din blogg nu med från min. Kram

2007-11-08 @ 23:57:42
URL: http://misslogik.blogg.se
Postat av: Nica

O jag förstårsch! :D

2007-11-11 @ 14:01:08
URL: http://veroniqua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback