Knocked up

Igår blev det en sväng till Nyström efter 20 nångång ihop med milla å johan,
blev å kolla på knocked up. en film HELT i min smak:D
får en inte direkt sugen på att ha oskyddat sex.. men klarar mig bra utan sex
överhuvudtaget så det är luuugnt;)

våran dator vill inte funka som den ska ändå.. jävla msn å explorer vill sig inte riktigt
som det ska.. har johans dator nu iaf.. får se om han kan fixa våran..
men det tror jag nog.
för övrigt.. johan gillar inte smink. han är en helt vanlig kille. skulle bara säga det så han inte slår ihjäl mig för föregående inlägg:P

tråkigt väder är det ute också. men vad spelar det för roll... har ändå inget å göra:P
å inga pengar å göra nåt för.

fick skrapa bort lite av min stolthet igår och ringa å fråga mamma om hon kunde göra en matlåda
till mig å frysa in varje dag dom äter nåt som är smidigt å frysa in. just för att jag har så dåligt
med pengar och även kommer ha när akassan kommer.
hatar å behöva göra sånt.. har ringt dom och bett om pengar kanske sammanlagt 4 ggr sen
jag flyttade för lite mer än 2 år sen. å då har det vart små summor varav den ena gången va
när jag flyttade hit från storgatan å hade dubbla hyror så jag inte fick ett skit av lönen kvar.
så som sagt.. det tär på min stolthet.
däremot att jag behöll pengarna som jag fick från vägverket som egentligen är pappas
är för att han nog inte riktigt fattade att dom kom in på mitt konto, och för att han inte kommer
sakna dom;p
plus att jag behöver dom reeeeally bad, men slapp ändå fråga:D

helgerna under dom kommande veckorna kommer säkert bli jäääättekul


vissa är ju iaf sötare än andra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback