Krysskrysskryss

Jag har sett minst ett helt avsnitt av...



[x] Gilmore Girls
[x] Grey's Anatomy
[ ] Prison Break
[ ] Desperate Housewives
[x] OC
[x] One Tree Hill
[x] Vänner
[x] Förhäxad
[ ] 24
[x] Simpsons
[x] Scrubs
[x] CSI
[x] CSI Miami
[x] CSI New York
[  ] Jordan Rättsläkare
[x] Joey
[ ] Bones
[x] Dawson's Creek
[ ] Heroes
[ ] House
[ ] Brothers and sisters
[x] Sex and the City
[ ] Navy CIS
[ ] Lost
[x] My name is Earl
[x] Ugly Betty
[x] Smallville
[x] Southpark
[ ] Stargate Atlantis
[ ] The 4400

[ ] The Office
[x] Two and a half men
[x] Spin City
[ ] Cold Case
[ ] Criminal Minds
[x] Baywatch
[x] Lilla huset på prärien
[ ] Dallas
[ ] Shark
[x] Tredje klotet från solen
[x ] Law and order
[x] Våra bästa år
[x] Sabrina Tonårshäxan
[ ] Malcolm - Ett geni i familjen
[x] Alla älskar Raymond
[x] Ghost Whisperer
[x ] 8 simple rules
[x] Svensson Svensson
[ ] Lizzie McGuire
[ ] Sunset Beach
[ ] Magnum
[ ] VIP
[ ] Stacked
[x] Myggan
[ ] Vita huset
[x] Advokaterna
[x] Ally McBeal
[ ] Las Vegas
[ ] Xena
[ ] Entourage
[ ] Cityakuten
[x] Will & Grace
[x] Beverly Hills
[x] Sjunde himlen
[x] Dharma & Greg
[x] Fresh Prince in Bel Air
[x] Skilda Världar
[x] Nanny
[x] Tre Kronor
[ ] L-word
[x] Vita Lögner
[ ] Andra Avenyn
[x] Rederiet
[ ] Hem till gården
[x] How I met your mother
[x] That 70's Show
[ ] Alias
[x] Seinfield
[ ] Glamour
[x] Huset fullt
[x ] Hjälp
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[ ] Close to home


0-10 Scout
11-30 Normal
31-54 Soffpotatis
55-69 Nörd
70-86 Inget liv

48 fick jag. så jag är en soffpotatis;)
dock inte så många program som det borde va


Kommentarer
Postat av: Kicki

haha, du ligger i lä, själv har jag ju inget liv :D

2007-11-15 @ 13:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback