Oh no

Neeej... Milla kom hem från jobbet förut och mår illa. aaahhh
dom har magsjuka på dagiset å nu hoppas jag bara att inte hon med
har drabbats av skiten. har hon gjort det är det ganska så 100% chans
att jag med får skiten. å jag orkar inte:(
iof vore det bra för min plånbok om jag inte fick i mig nån mat;)

ska ju leka med sandra på fredag med.. har suttit hemma hela veckan så det
får vi ju inte missa.
sen på lör blir det iväg på lite förfest för å va sociala å träffa maria bland annat.
sen blir det hemgång när dom ska ut!

kommer snart att hamna en sån där jobbig kryssgrej ovanför som jag sett på två bloggar
innan;) bla på Annas nygjorda blogg. bra mer å läsa:)
längesen man såg den tösabiten:)
länkar

men jag har faktisikt inget å göra så ni får stå ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback