Samma spår

Är så trött på att jag alltid hamnar i samma spår.. om och om igen.
men är väl så jag är antar jag. har helt enkelt svårt för det.

fick äntligen berätta min sida av saken igår.. tack för att du lyssnade.
hade jag iof kunnat gjort för längesen.. men nu är det iaf gjort.
you know who you are

jag orkar inte åka ut till ljungsbro. orkar inte orkar inte orkar inte
men behöver mat.. å mamma har ju gjort matlådor åt mig.
hatar att va fattig, hatar att behöva be om såna saker

behöver ett jobb. NU

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika skönt o läsa att man inte är ensam om o va fattig just nu. Jag får oxå matlådor av mamma :D Bortskämd som man är. Lycka till med jobbsökandet då, vi får slåss om dom, vill söka nytt nu jag med! Tack o hej, leverpastej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback