Stress stress stress

Idag har det bara vart stress hela dan känns det som.
Kunde inte somna inatt.. så slumrade väl in runt 5 halv 6..
sen upp vid 10.. blev hämtad av robert sen hem till honom där
jag skulle sätta ihop hans vitrinskåp. Ett jävla knåp:P
blev självklart fel på ett ställe så jag va tvungen å skruva isär nästan hela skiten
igen.. men gick rätt fort iaf som tur va.
Sen när baksidan skulle på blev det att malmsten började hjälpa till för att det
skulle hinna bli klart.
ska ju som sagt på betnér ikväll och va tvungen å va klar när milla kom hem.
iaf så fick vi på dörrar å grejer men vissa grejer till som ska dit men det fick robert
fixa själv då vi inte hann. malmsten hade brått hem till tvätten å jag hade bråttom
hem för att äta å duscha. hann inte äta frukost imorse.
milla ringde under tiden och sa att hennes tåg från växjö va 20 min försenat med.
häääärligt. hon har vart på utbildning sen igår och skulle egentligen åka bil
men så blev det inte.
så då blev man lite stressad för det.. hon har fortf inte kommit hem.
sen ringde märta å sa att han inte visste hur han skulle komma in till stan..
ännu mer stressad. nu ringde han nyss å sa att han satt på tåget iaf. puh.
å milla borde va hemma när som helst också.
men så måste hon duscha å fixa till sig också och betnér börjar vid 18.
är dessutom onumrerade platser så man vill va där i tid så man får en bra plats..
men hur dags är i tid? ingen aning. antagligen runt 5 men tills dess hinner vi
inte. ska även upp till sandra och lämna sprit med eftersom vi ska till robert
på fest direkt efter.
hatar stress.. :P
men men det löser sig väl på nåt sätt.. får bara hoppas på att det är bra
ljud på teatern ifall vi hamnar på en dålig plats.

ser fram emot det som fan och även mot festen ikväll.
sen blir det bk. gött

dags å hitta på nåt å sysselsätta mig med innan jag går under:P

have a nice evening

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Va det skoj igår på Betnér?
Vi va också ute igår, kan du tänka dig :P
Fast vi va på platens. PUSS

2007-11-11 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback