Trött

Varför är jag alltid så trött!? Måste bero på hösten...

Va ju som sagt ute i Ljungsbro igår.. fick veta det att när jag va mindre
så ringde jag jämt till en massa folk.
Kommer ihåg att jag ringde till farmor.. kommer tom ihåg exat orden vi sa.
Jag: "Heej, vad gör du?"
Farmor: "Inget särskilt, vad gör du själv?"
Jag: "Inget särskligt" observera felsägningen;p
Sen sa vi inte mycke mer utan det va liksom därför jag ringde. Kanske
ringde 5 ggr om dan å trakasserade farmor:P

Sen ringde jag hem till min kusin Johan å hans tjej med. Så störde jag mig tydligen
på dom. För dom hade en telefonsvarare och sa ungefär bara
"Hej du har kommit till Johan och Maria. Tack och hej leverpastej" (dom sa säkert nåt mer emellan)
Men jag ringde till mormor och klagade på att dom va så otrevliga när dom svarade i telefon,
för dom sa inget mer än
"Tack och hej leverpastej". Lilla jag förstod ju inte att det va en telefonsvarare utan tyckte
att dom va så GRYMT dumma:P

Kommer också ihåg att jag skrev brev till mormor och till mormors granne Ingrid.
Vad jag inte kom ihåg däremot är att jag precis efter att jag skickat dom ringde och
tvingade dom att svara på breven.
Fan.. varför kan jag inte va så framåt nu, ringa och tvinga företag att svara på mina ansökningar ;D

Ne jag va allt en liten envis sak när jag va liten.. lärde mig läsa och skriva när jag va runt 5.
Trodde bara det va läsa men tydligen inte.
Lärde mig cykla själv, ingen hjälp där inte.
Lärde mig simma själv. Längs med stången i Ljungsbrobadet serrni.
Lärde mig tom före david har jag för mig;) å han är ett år äldre. HA
nu väntar jag bara på att man ska få börja övningsköra själv så jag kan ta körkort... ;)



image204



Lite pics från lördagen:)




                                               
                        

                                                           


Zekka gör sig allmänt vacker
Martina kör på läppblås
Markus å Maria myser
Zekka och Maria likaså
Milla är redo för kort medans mange inte riktigt hänger med
Markus kör på lugna, coola stilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback