www.skunk.se

Haha herregud.. gick in på skunk, det som ALLA i min ålder använde förut.. där runt 1999-2001 nåt sånt..
å hur skrev man då egentligen!? jag har nog allt vart en liten fjortis ändå, iaf i sättet å skriva haha
riktigt kul att gå in å läsa i min grupp jag hade där
*Vi som diggar Lovve
Där va det nästan bara jag å Peter som skrev. Å så henke nån gång då å då.
riktigt kul att läsa och det tar mig tillbaka till BRA minnen!

hade även fått det här av en kille.. så kan passa på å svara nu;p
han va nog väldigt intresserad av svaren, hormonstinn liten tonårspojke

1. Färg på t-shirten just nu. Svart, fast det är ett linne

2. Vad åt du senast? Cashewnötter

3. Vilken kondom använde du senast och när var det? Inte en jävla aning faktiskt

4. Favorit tv program? Greys Anatomy

5. Färg och storlek på den BHn du har nu? illrosa, ni har nog alla sett den;) 75c 

6. Favorit mat?  Mammas biffar, sås och potatis

7. Vilket datum föddes du? 9 juli 1985

8.  Vad tittar du på först på en kille? Hållningen faktiskt, sen om glimten finns i ögat

9.. Har du varit kär i någon du omöjligt kunde få och det visste du? Ne det tror jag inte


Givande svar eller hur!?;)

va kul å gå in å va lite nostalgisk iaf.. även om det "bara" va 6½ år sen.. tiden går för fort.

kom på att Idag/Igår (4/11) skulle vart en speciell dag. 6 år. Lång tid. Å hade vart grymt bortslösad sådan också!

Club session i fredags.. jättekul:) va dock fruktansvärt trött

Igår blev det mat från steves och sen lite film med min fina sandra.
Stomp the yard. jättefin film! sevärd
sen blev det lite kopps på det också.. haha den är ju för jävla skön
drömde även om han "swat team" killen i kopps sen inatt. SJUK dröm

idag har vart en lugn dag, märta kom hit vid halv 2 kanske.. sen gick vi å käka runt 5.
pizzafiket. kebabrulle. yummyyyy

blev ett snabbt möte på nya tanneforsv ikväll med.. roligt men lite sorgligt. saknat
me like you, men alldeles för svårt

dags för sängen tror jag. dags att ta tag i mitt liv!


osammanhängande? joovars

å tack robert för att du lyssnar på allt klag. vill inte säga det egentligen men behöver bara
rensa lite ibland. men ska sluta klanka på mig själv

å sorry gurra för det felskickade sms:et haha kan tänka mig att du blev skapligt snopen:P
va som sagt märta smset skulle till;)

sandra.. du är min stjärna på natthimlen, min ängel på axeln och min djävul på festerna:D

å wahlbom, inget bröstlyft är gjort;) haha

ne nu blev det lite mycke riktat till folk här. andra kan ju känna sig bortglömda;)
nattinatt

Kommentarer
Postat av: ANDREAS

jag tycker att du skriver som en fjortis än i dag.
kanske inte så mkt som hänt under åren!

2008-02-09 @ 12:18:00
Postat av: Lovisa

Haha kanske:D Men du måste ju ha gillat det iaf eftersom du läste ända hit;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback