En sån där lista...

Känns som alla dom här är ungefär likadana men skitsamma;)
har man inget å göra så har man inte

Hur gammal är du om 5 år? 27

Vem tillbringade du minst 2 timmar med idag?
Milla

Hur lång är du?
178.5 (men tror jag är en cm till numer..:( )

Vilken film såg du senast?
Notting hill

Vem ringde du senast?
Mor å far

Vem ringde dig senast?
Zekka

Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror på, ringa om det är viktigt, annars sms

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Inget av det, sambo

När såg du senast din mamma?
Hmm.. ingen aning.. 1-2 månader sen?

Vilken ögonfärg har du?
Gröna

När vaknade du idag?
Torsdag vaknade jag 10.30

Vilken är din favoritplats?
Sängen på morgonen

Vilken plats föredrar du minst?
Skrubben på Folkunga:P

Vart tror du att du befinner dig om 10 år?
Inte en aning faktiskt å vill inte veta heller

Vad skrämde dig om natten som barn?
Mardrömmar och min bror som jag delade rum med

Vad fick dig att riktigt skratta senast?
Flurp flurp flurp haha ni som va med ikväll hos Fresa fattar;)

Hur stor är din säng?
120 men känns fan större

Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär. Millas;)

Sover du med eller utan kläder?
beror på vad jag känner för. men oftast trosor

Hur många kuddar har du i sängen?
Fiiiira

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
I sängen? ;) haha naevars, strumpor. Hatar å va barfota. Förutom i sängen;p

Är du social?
Japp, när jag känner för det. Men ibland kan det va gryyyymt skönt å va själv. Milla förstår mig;)

Vilken är din favoritglass?
Piggelin:)

Tycker du om kaffe?
neeeee

Vad dricker du till frukost?
Oboy eller juice

Kan du spela poker?
Ja men inte så bra kanske;p

Tycker du om att mysa/kela?
Oh yeah

Är du en beroendemänniska?
Tror det va:P

Känner du nån med samma födelsedatum som dig?
Tror inte det.. hmm.. men vet en som fyller dan efter

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska. Borde kunna tyska med tanke på mitt vg, men men:P

Har du åkt ambulans?
Nope

Äger du några dyrbara smycken?
Hehe nae, sa det till milla idag, "det jag skulle bli mest besviken på om jag skulle få en present av en pojkvän är fan om jag skulle få smycken". Jag är ingen smyckestjej;)

Vad har du närmast dig nu som är rött?
En colaflaska:D tom dock

Flörtar du mycket?
Nae, inte medvetet iaf

Kan du byta olja på bilen?
Har blivit visad en gång, men njae:P

Vilken va den senaste boken du läste?
Ego av Carolina Gynning. Sjukt bra. Andra gången jag läst den

Läser du dagstidningen?
Har ingen, men gjorde det när jag bodde hemma

Prenumererar du på nån veckotidning?
Neeepp

Dansar du i bilen?
Klart:D å kör dum dummare;) "det känns som jag springer"

När va du i kyrkan senast?
På Melwins dop. Hrm.. ett braaa tag sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback