Hatar

Just nu är jag inne i en period där jag hatar allt med mig själv.
Framförallt mitt utseende och min kropp.
Har gått upp så förbannat sen jag slutade jobba.. och det har kännts
i byxor.. men nu har det börjat synas på armar och i ansikte också.
Såg bilder från helgen och jag bara hatar. HATAR.
har ingen motivation å gå ut å gå heller.. å träna har jag inte råd med..
har fan knappt råd med mat.
JAAA jag prioriterar fest före mat.. men eftersom jag har ett så grymt tråkigt
liv i övrigt så är det det enda jag har för tillfället.
Är så trött på allt.. och måste söka jobb med.. men jag har ingen motivation
till det heller. Vill bara lägga mig ner å sova bort några år!

gah

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är ju så otroligt vacker vännen. Vet att det inte i nuläget spelar någon roll vad någon annan tycker o säger du måste själv tycka det! Men du är jättesöt gumman o du har ett stort hjärta av guld! Du är toppen darling

2007-10-22 @ 20:01:41
Postat av: Sandra

Du är så vacker gumman.. och det vet du att jag tycker.. men vet hur det känns och vill bara hjälpa dig på traven för du är värd allt babe.. älskar dig vännen

2007-10-22 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback