Jobbat:)

Idag har Lovisa jobbat förstår ni.
Far min ringde å väckte mig imorse å frågade om jag kunde komma å jobba..
jobbat lite där förut för typ 2½ år sen.
Jättetråkiga uppgifter men fan bättre än å va hemma. Plus att jag får pengar fört:D
Får dock så in i helvete ont i ryggen av å sittta still hela tiden.
Imorn blir det å jobba från kl 8. Kommer va trööött

Vad är det  som har hänt med folk för övrigt!?
varför har alla så jääävla brått?
En kompis har köpt lägenhet med sin pojkvän. Tycker det är jättekul för hennes
skull, det är inte det, men dom har bara vart ihop i kanske 3 månader.
Visst.. klart dom känner sig kanske redo men ändå.. så brååått!!!
Sen fick jag höra av pappa idag att bror min har köpt hus med sin tjej.
oooooooooooook.
dom har inte vart ihop så länge dom heller. Men visst.. det är väl kul för deras skull.

Läste i millas veckorevyn för ett tag sen också..
"därför är du singel" och "så hittar du en kille på två dar"
nåt liknande..
fan.. vill verkligen alla ha pojkvän!?!? är det bara jag som trivs skitbra som singel?
som inte kommer längre än till en viss punkt med killar innan jag får ångest.
Kan tycka om en kille hur mycke som helst.. men ändå så tar det stopp om han börjar
få känslor för mig. Då får jag ångest.
I vissa fall har han inte ens fått känslor för mig innan ångesten är där.
Men men.. jag är en tjej som gillar å va singel, får se hur länge det håller i sig:)
jag hoppas inte att jag är så dum så jag backar om jag blir kär i en kille..

det skulle väl va den där ångesten i så fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback