Lördagen 13/10-07 :)

Våran granne stör mig. Jag hatar honom.
Jag vill gå in till honom, köra upp handen i skrevet
på honom.. klämma tag om hans pungkulor å bara trycka och vrida tills han svimmar av smärta.
Han spelar jämt dålig musik med skum bas. Han röker inne så det luktar in till mitt rum och till
våran hall. Han bråkar med tjejen, högljutt. Han har fest ungefär varje fredag, å varje gång
väntar jag mg att få höra det jag fick höra för några veckor sen.
Han har en hund där ibland som skäller som att det vore hans sista skall..
En lördagmorgon hade han antagligen lämnat hunden själv.. för den skällde hela tiden och när han är hemma brukar man höra hur han skriker åt den att hålla käften. Men då skällde den iaf konstant. Man lämnar fan inte
en hund som inte klarar av att va själv i en liten liten LITEN jävla etta. Man skaffar sig inte ens
hund när man bor i en etta tycker inte jag. Iof är det nog inte hans hund utan hans flickväns..
men det spelar ingen roll. Tyckte så synd om den just då.. Samtidigt som den fick mig på humör att vilja
döda.
Jag försökte sova ju.

Skitsamma.. snart får jag ett sammanbrott på grabben. Men han lär bli vräkt från andra håll.
Hoppas dom kommer på att han röker inne. Står nämligen i kontraktet att man inte får det
Moahaha



Ikväll ska vi på födelsedagsfest. Oskar står för fyllandet då han fyllde 28 tidigare i veckan.
Tror det kan bli riktigt kul. Synd bara att det ska va så jävla kallt ute.. är väl himla onödigt.
Går ju inte ha på sig vad som helst då.
Vi har köpt en riktigt fin present med! Enligt oss iaf. Den kommer han gilla;)


Annars flyter livet bara på. Så grymt trött på att gå hemma om dagarna.
Blir nog å börja söka jobb här för mig.. för kommer inte lösa sig med boende..
även om det nog lätt skulle kunna lösa sig där finns det ingen som kan flytta in
här under tiden. Och om vi ska köra på 3 månaders uppsägningstid på lägenheten
kommer det ta för lång tid. Plus att det känns onödigt ifall jag går utbildningen på kortare tid.
Cissi är hos Sandra den här helgen med. Det gillar vi!

ne. Nu ska jag få i mig nåt att äta, sen en sväng in till stan.

Har beställt ett Kort på kort nu förresten:) Så kommer ett kort på william å melwin på
mitt visakort snart:) om dom godkänner just den bilden.. annars får jag leta upp nån annan!

Hejsihejsi




Några små bilder bara:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback