skitkul.. för mig och inblandade;)

kan inte sluta läsa gamla inlägg:D borde sova och jag skaaa.. bara liiite till


va på måndagsklubben i vadstena igår..
jag å zekka stog å dansa där.. sen fick jag den skummaste
komplimangen jag nånsin fått tror jag.. haha om man nu ska ta
det som en komplimang:P
"Om du vore kille och gay, då skulle jag vilja ha dig"
så där har man visst träffat på en böggrabb oxå:P

men va lite halvsegt tycker jag allt..
dålig musik.. samma stuk hela tiden..
förutom mot slutet.. då kom min musik:D
fick några söta sms med.. synd bara att dom kanske inte skulle
skrivits om det inte funnits alkohol med i bilden!
jäjä
va rätt segt imorse iaf.. kom hem kvart över 3
å va tvungen å gå upp kvart över 6 för å börja jobba
kl 7.. men va inte så segt å jobba ändå!

nä... nu ska jag göra annat.
ikväll blir det nog å leka lite med märta..
time will tell;P

Glömmer aldrig den dan på jobbet. Jobbade i johannelund då och mådde SÅ illa
men tydligen tyckte jag inte det va så jättefarligt ändå;) kan iof berott på att jag jobbade
klart på 3 timmar:P




Idag halv 11 avlivades våran stackars hund
han hade fel på njurarna.. 9½ år..
men men.. sånt är livet

har haft en jävla bra helg iaf..
club session i fredags.. skitkul..!
bra med ärliga killar oxå haha
i lördags prata jag med märta.. han ville ut
å det ville jag med men hade inga pengar.
så han kom till mig med en bag in box å så hade
han lite sprit här.. så blev vin, sprit, chips, dip å kortspel;)
å sen lite gåtor å andra roliga grejer..
sen bar det av till stan.. blev inget bk så vi gick
till platå istället.. hängde in jackorna..
sen gick vi till 55an å mötte hans kompisar..
flummade nåt så fruktansvärt. folk tror för övrigt numer
att vi kommer från Dalarna;P haha
sen blev det platå.. så fruktansvärt värdelöst det är där..
men vi hade kul iaf.. vet inte vad som va så kul egentligen
men ett leende fanns på läpparna hela tiden.
kvällen avslutades på kebabbaren.. å sen hem..
Märta sovandes på min soffa å jag i min säng.


på lör ska vi upp till sthlm.. märta har regementets dag där..
så vi ska upp till honom å glo runt lite..
sen ska vi visst va med på nån middag med hans befäl.. å herregud
sen blir det krogen.. jag å milla har lite press på oss.. vi är ju
kändisar bland det där gänget:P
å zekka får äntligen prata lite lumpen igen;)

skulle egentligen gift mig i lördags klockan 3 i domkyrkan oxå..
men jag glömde bort det.. annars hade jag vart på hawaii nu;P
men ska visst gottgöra det med å bli ägd i 24 timmar haha

nu ska jag greja med annat

sov så gott min lilla Elvis. ha det så bra i vovvehimlen

just det,,, fick en skata i nacken idag på jobbet!!!!!!!!!!!!
jag å emma satt ute på bänken.. så kände jag som att det va
nåt som ramla ner i nacken på mig.. men det va en vinge på en skata:S
snabbare än så har jag nog aldrig flugit upp:P
jäjä.. fåtölj in å fåtölj ut;)


Den utgången med märta är en av dom roligaste utgångar jag nånsin haft!



jobbar en massa.. jobbat hela helgen..
jobbade lååång dag på lördan.. 8.30-20.30
men va riktigt skönt å jobba delad tur faktiskt..
kommer jag ju få vänja mig vid snart..
ska berätta varför snart;)
hann iaf med en utgång på kvällen..
förfest hos jenny, hon satsade på å däcka innan vi
skulle ut så att hon inte skulle förstöra massa pengar:P
men hon lyckades inte.. hehe..
först gick vi till 55:an å satte oss.. då kom stefanie
å zekka förbi.. så dom kom å satte sig med oss.
sen bar det iväg till platå.. riktigt kul där faktiskt..
men hade gärna druckit lite mer.. men kunde inte
dricka så mycke eftersom jag skulle jobba dan efter.
vid halv 2 ville jenny gå hem men tjatade med henne
tebax till platå.. så vi gick inte hem förrns 3.
sen tog det typ 45 min innan vi fick våran mat..
så kom inte i säng förrns halv 5 å somnade väl kanske
5.. va lite småsegt å gå upp igår morse..
började jobba 13.30 å slutade 10 imorse..
sov rätt ok faktiskt för en gångs skull!

jag har fått jobb nu förresten:) är ett långtidsvikariat...
inte världens bästa lön men det är 38½ timme i veckan..
så det blir en del till slut iaf:)
glömde fråga på hur lång tid vikariatet är bara.. men det
får jag ta nån annan dag.
kommer jobba 6-9.12 å sen 13.30-18.
lite småjobbigt med delad tur eftersom det är i stan.
men rätt skönt på sitt sätt oxå.
får hoppas att det blir roligt folk å jobba med oxå.

ska försöka fixa så jag kan byta min jour som jag har
tors-fre... å ta jouren nån annan dag..
för jenny vill ha med mig till bk:P
å kan nog va rätt mycke folk..!
men då får du inte tråka å gå hem tidigare igen:P

saknar dig. varje dag. love you now and forever.
fattar inte varför egentligen...

baj baj

Då visste jag inte att jag skulle HATA att jobba delat pass efter ett tag.
Men flyttade iaf in till storgatan kort därefter så det blev lite närmre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback