Sömngångarbidrag?

Kan man få hjälp mot att gå i sömnen?:P
natten tills igår drömde jag nåt skumt.. letade efter nånting som fanns i mitt
lakan.. å rev upp ena hörnet på lakanet för att jag skulle få tag på det som
fanns i lakandet. Rev upp kanske 10 cm från det att hålet börjar.. sen vaknade jag
till lite halvt.. men inte helt.. tände lampan och satte mig och kollade på lakanet..
då kom jag på mig själv och la mig ner och sov igen.
sen igår när jag skulle tvätta lakanet.. så såg jag det där hålet å kom på vad
som hade försigått på natten. Därav rubriken.. kan man få nåt slags bidrag
för att man går i sömnen tror ni? jag river ju sönder mina grejer å behöver köpa nya;p

För att inte tala om den gången när jag kunde bränt ner hela lägenheten..
när jag gick upp å satte plattan på spisen på femman. tur att jag gick upp kvart över 5 iaf då:P

Inatt gick jag också i sömnen.. först så sov jag väldigt dåligt.. (grannjävel)..
sen så har jag ett svagt svagt minne av att jag va uppe på toa, för kommer ihåg
att jag såg att bostadstidningen låg nedanför brevinkastet.
hmm.. väntar bara på den natten jag vandrar in till grannen i bara trosor å drar
till honom på käften;p

han hade för övrigt tvättiden mellan 22-07.. så vid 7 imorse skulle han alltså vart
ute med sina grejer..
milla hade tvättid kl 12.. kommer ner vid 12.30 å då finns inte nyckeln där.
hon gick in å ringde på.. då öppnar en tjej.. dryg as hell..
"Hej.. har ni tvättnyckeln? min tid har börjat"
"ehh.. aa.. men tvätten är inte klar än"
eeeehh.. ooookej.. so what!?!? deras grejer skulle vart därifrån vid 7.
en liten skitsak egentligen men störande för att det är just han.
å hade det vart en barnfamilj hade den där halvtimmen vart viktig.

jajja.. nu ska jag fortsätta snacka svenska/engelska/italienska på msn med italienaren:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback