Blir rädd

Fick det här av en på ett community som jag bara tittar in på lite då och då.. i brist
på annat att göra:

Hej där . Jag har bara 4 önskemål. 1 . Att du är trevlig/kul att vara med . 2. Att du är snygg i mina ögon. 3.Att du inte har nåt emot att mannen är äldre än dig. 4. Att du kan/vill flytta utomlands, närmare bestämt till Mallorca och mig. Det var väl inte så höga krav ? hahaha, speciellt med tanke på att punkt 2 redan är avklarad, mmm så snygg du är.

Säger bara... HJÄLP. va är det för fel på folk. är folk så desperata? brukar DU skriva så till nån?
Kan tillägga att han va 43 år. Fattar inte vad en kille på 43 tror att vi skulle ha gemensamt! även
om det bara gäller att skriva till varann på internet. en del skriver snuskigare än så. uuurk
Han SKULLE kunna va min unga pappa. det är äckligt.
NÄSTAN så en viss film jag milla å sandra kollade på häromdagen blir helt fri från äckel.
eller.. njae.. så illa är det inte riktigt:P


Igår va Jag milla sandra helen robert och johan å kollade på Shrek 3. Så jävla skön film:D

Idag blidde det idol. Fick sen sällskap av Robert till Beck - det tysta skriket. Helt ok.

Nu blir det snart sängen tror jag.. min nattkompis på msn håller inte måttet, jag som hade skrivit
anteckningar å allt;) Fyyyy skäms på dig. ahh norrlänningar alltså;)

nighty night

Just det.. överraskningsfesten vi hade för milla i fredags blev super;)
vi skulle sen gå ut.. men vi kom bara ca 100 m.. där vi sa hejdå till Martina Klaff och
Malmsten. Då kom vi på att vi också sket i å gå ut. gick upp och städade lite
och sen däckade jag i sängen. somnade nästan direkt.

Hörde min nyinflyttade granne ha sex igår förresten.. haha.. eller.. jag hörde HENNE;)

nuuuu är det nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback