Se upp på vägarna;)

Började övningsköra i förrgår, men körde bara på övningskörningsfältet då å sen över vägen där in
mot skyttecentrum. Mest för att känna lite på det.
Sen idag va det dags igen.. började vid flygplatsen... men nej då.. pappa hade andra tankar.
Så det bar ut på vägarna. Ut till gistad å sen tillbaka å in på småvägar till örtomta.
Ner å vände vid fotbollsplan å sen till gistad igen.. sen hemåt. vid tallboda bytte vi tillbaka..
kändes lite läskigt å köra helt i rondellerna.. innan va det ju bara högersvängar;p
Men det gick faktiskt bra.. oväntat bra. Förutom när jag skulle växla från femman till fyran
å det råka bli till tvåan.. ooops. Men men.. det va nog det enda:D
Dags å komma igång nu.. måste ju ha körkort sen när jag blir målare;)

Har ny mobil nu med:D förlängde abonnemanget i förrgår.. så nu har jag en ny fin mobil
med billigare abonnemang dessutom fast ändå samma stuk.
599kr i månaden och får ringa å skicka för 6000. gött

fick veta min dagspenning från akassan idag med.. skitbra tänkte jag..
men sen när jag skulle logga in på internetkassan så funkade inte mitt lösenord så
nu är den skiten spärrad och jag måste få nytt lösen hemskickat. kuul

dags å nanna kudde nu snart
har en känsla att dom ringer från Ams imorn å vill att jag ska komma dit å prata
om utbildningen.

nattinatt

image142

image144

Min pärla;p men min är finare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback