Badminton

Gick bra att spela. Det trodde jag inte annat om heller. Dock var det lite svårt att komma fram till
hur vi skulle köra med poäng å sånt på engelska.. men det löste sig till slut.
Kul att spela med några som faktiskt kan få igång lite spel också.
Jag Markus Radek och Jörg blev det som spela.. körde lite dubbel med å gick väl helt ok..
trots att jag hatar å spela dubbel:P
Radek ville att vi skulle spela imorn med så vi får väl se hur det blir.
Bra träning för röven å resten av kroppen:D Me like.

Nu är det sovdags.. vill egentligen se klart på filmen på fyran men dom där jävla
nyheterna gör ju så att filmen blir skitlång. Blir läsa bok och sova istället.

Fick en grymt fin bild till min mob nyss också.. me like!

Puss på mina sötnötar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback