En lista.. igen;)

Tog den här från Karolinas blogg



Namn: Lovisa Maria Kristina Oscarsson
Födelsedag: 9 Juli. Född 1985
Hemstad: Linköping, numer även Skövde i veckorna
Ögonfärg: gröna
Hårfärg: mörkbrunt
Längd: 179,5
Högerhänt/vänsterhänt: Skriver med vänster, kastar och gör det mesta annat med höger
Värsta ovanor: Rökning
Stjärntecken: Kräfta
Skostorlek: 40
Är dina föräldrar skilda: Nope. Sambo
Skor idag: Arbetsskor å gympadojor
Svagheter: tror för lite på mig själv
Rädslor: att nåt ska hända dom jag bryr mig mest om
Mål för året: att hamna på en bra plattsättarfirma
Mest använda fras på msn: hell yeah
Det första du tänker på när du vaknar: åhh, vill sova mer
Bästa kännetecken: hmm, vad räknas som kännetecken? envis?
Favorit;
Färg : blå
Mat: mammas biffar
Sport: fotboll, badminton
Djur: Hund
Glass: Nogger
Affär: Ingen särskild
Sallad: Kycklingsallad
Skådespelare: Denzel Washington m.fl
Låt: Såå många. En av dom just nu är It feels like home med Chantal Kreviazuk
Nummer: 6 och 8
Årstid: sommar
Parfym: DKNY och en av Paris Hilton parfymerna för tjejer. Jean Paul och Armani (nån av dom) på killar
Kroppsdel på motsatta könet : Ansikte, rygg och nacke. Kanske lite ben också. Fotbollslår, mmmm
Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor:  trygg i mig själv
Hur vill du dö: stilla
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen tror jag.
Vem är mest högljudd: Sandra och Zekka;)
Vem får dig mest att skratta: Sandra och Märta
Vem är blygast: riktiga kompisar är väl inte blyga för en längre..?
När grät du mest: I måndags när jag fick ångest"attack"
Bästa känslan: Kärlek
Värsta känslan: Ångest, besvikelse
Vart vill du bo i framtiden: ingen aning faktiskt
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: where to begin?
Hur länge tror du att du kommer leva: har en känsla på runt 40 men vi får väl se:P (positivt:P)
Har du någonsin;
Varit kär: aaaa
Moonat nån: nej
Blivit dissad: beror på i vilket sammanhang?
Rymt hemifrån: Ja när jag var liten liten
Föreställt dig ditt ragg naken: njae, jobbar inte så
Skolkat: mm när jag var skoltrött i tvåan på gymnasiet
Tänkt på självmord: mmm....
Sovit utomhus: Tältade jämt när vi var små
Gråtit i skolan: japp
Velat bli modell: Ne usch, vill inte ens va med på kort privat
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: jodå
Sett en död människa: mmm nedanför mitt ex balkong
Druckit alkohol: det har väl hänt.
Använt droger: NEJ!
Ätit sushi: nej och kommer aldrig göra. Gillar inte fisk
Varit på scen: Ja när vi samlade in pengar till klassresa! jessica, remember??;)
Snattat: Nej
Retats: Hell yeah
Blivit nerslagen: Beror väl på hur man ser det...

Kommentarer
Postat av: Jess

Hehe, vi ägde när vi samlade in pengar. Vad var det vi fick? 4000 va eller något? Lättförtjänta pengar ;)

2008-04-06 @ 18:23:59
Postat av: Therese

I will stjäla den här duuu :) Trevligt att ses i lördags btw! kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback