Min gudsons klockrena kommentarer

Var i Ljungsbro en sväng igår då det var marknad.
När jag kommit dit satt jag och åt en paj, William satt bredvid och tittade på.
Lite senare sa han till mamma:

-Vart är hon som satt här och åt förut?
-Vem då?
-Jaa.. hon som satt här förut.
-Du vet ju vad hon heter.

Precis då kom jag in i köket.

-Jaha, där är hon.

På marknaden höll jag William i handen så gott som hela tiden. När vi kommit hem och jag va i ett annat rum frågade han mamma:

-Vart är hon som höll mig i handen på marknaden?
-Lovisa menar du?
-Jaa så kanske hon heter.

Han är en dryg liten kille. 4½ år och redan dryg;)

Lite senare satt han med mig och sa:

-Jag tror jag ska smaka öl nästa vecka.
-Jaha, varför ska du göra det för då?
-Jo jag tror det kan vara gott. Tycker du det är gott?
-Nej jag gillar inte öl
-Nehe, ok. Jag tror jag ska prova iallafall...

Vet inte vart han får allt ifrån riktigt. Han har vart sån sen han var liten. Haft smeknamn på folk trots att han vetat dom rätta namnen. Kallar sin mamma för Emelie och sin pappa för Morgan.
Mig kallar han Elovisa. När han inte låtsas om att han inte vet vad jag heter vill säga...;)

Min lilla sötnos, älskar dig sååå.


Kommentarer
Postat av: Stefan

mm jag har ju det skäms

Postat av: jenny

lite tidigt att börja dricka öl kanske..fast testar man inget får man inget veta...hoppas att du har haft en bra helg...jag har varit på kräftskiva..sen idag så köpte jag en vagn till min lilla plutt...jätte fin...pussar en stolt blivande mamma

2008-08-31 @ 23:13:50
Postat av: Maria

Hihi...söt han är då ;)

Håller med Jenny, lite tidigt o börja dricka öl kanske.....

Puss din sexiga hemmafru som nu åker bort ett par dagar :D

2008-09-01 @ 08:06:45
Postat av: Lovisa

Jenny och maria: är just det jag tyckte också;) fattar inte vart han fått det ifrån riktigt. har haft en jättebra helg:) och maria, du får ha det jättebra i grekland trots förkylning.

puss på er båda tvåå

2008-09-01 @ 12:04:44
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback