Örebro i helgen

Jag ska med Sandra till Örebro på lördag. Hennes syster och pojkvän har kräftskiva i hans föräldrars "loge".
Var där förra året och det var skitkul:)
Har verkligen inte alls råd egentligen.. verkligen inte överhuvudtaget. Jag kommer alltså att få leva på nudlar och
soppa eller liknande nästa vecka. Ska iof antagligen jobba över imorn så kan hoppas på att det blir snabba cash där.
Annars kommer nog jag gå under nästa vecka, utan min älskade cola.

Även Sandras kusin Josse och hennes pojkvän Simon ska med. Dom var också med förra året, man kan ju hoppas på att Simon håller sig lite lugnare den här gången;)
Är den Simon som jag var med Märta hos på midsommar.

Ser fram emot lördag som fan.



Dans i Örebro förra året

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi ska rocka hårt, och JAG ska käka kräftor som attan =) mums.. FEST på högnivå.. me like


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback