God Jävla Jul

Snart är det jul. Tycker verkligen inte om julen.
Förr var det lite roligare för att mormor alltid kom men nu lever ju inte hon längre.
Höjdpunkterna nuförtiden är William och Melwin. Kul att se dom bli så glada. Men dom ska inte fira julen här utan hos sin pappa så det kommer bara bli våran familj. Jag har inte den kontakten med min familj så att jag kan se fram mot det.
Har dessutom inga pengar (pga dålig lön denna månad och oväntade räkningar) så kan inte köpa några julklappar.
William och Melwin ska definitivt få julklappar men det kanske får vänta tills efter decemberlönen som också kommer bli kass. Bara 19 dar jobbade i november. Blä. Dessutom vet jag en sak jag ska köpa till mamma. Eller.. är väl till pappa med men tror inte han bryr sig så mycket om den.

Kanske kan det bli en höjdpunkt på kvällen iaf:)


Idag firar jag tre veckor förresten. Tre veckor med hela naglar;p

Maria uppskattade iaf mitt förra inlägg. Tur att nån gör det:D

Har ett nytt smajl också förresten. Emma (Tryggve) kommer du ihåg mitt nya smajl som jag hade lagom tills partyvågen? Det här är värre. Moahaha
Ja, jag gillar att göra fula miner. Tror du mig inte? Skyll dig själv;)





Told Ya

Kommentarer
Postat av: Hanna the Dimba

Du är iaf skitsnygg

Postat av: Maria

Klart att jag är intresserad, din blogg är mitt liv ;) tihih

Vill ju veta vad du håller på med om dagarna när jag inte träffar dig :)

Hihi, blev lite paff när du skrev 3 veckor först, du vet vad jag tänkte på ;)

PUSS

2008-12-10 @ 08:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback