Here we go again

Milla ville veta lite mer om mitt liv så here we go:

Tio första

Första bästa kompis: Jessica Johansson. Den enda från barndomen jag fortf umgås med:)
Första bil: Inte köpt nån än, men funderar på att sno en viss karls bil om han köper ny;)
Första kärlek: Johan Engberg när vi var 5
Första husdjur: Elvis. En engelsk springer-spaniel som vi hade tills för 2 år sen snart tror jag.
Första semester: Danmark är den enda semester jag kommer ihåg
Första jobb: BBP- telefonhelvetesjobb
Första köpta skiva: Vet inte vilken jag köpte själv först men min första va Nordman iaf
Första riktiga kärlek: Andreaz.
Första piercing: Hell no, hatar sån skit. Skulle kunna sträcka mig till öronen men nopp, inte ens det.
Första konsert: Aldrig vart på nån riktig. Electric banana band va jag på gratis i Trädgårn en gång;)

Nio senaste

Senaste alkoholdrycken:
Hmm.. En Rosa Pantern förrförra lördan
Senaste bilfärd: Till Ikea i förmiddags
Senaste filmen du såg: Wallanderfilmen i söndags
Senast ringda telefonsamtal: Till min fina Zekka
Senaste bubbelbadet: Hmm några veckor sen. Gillar inte bubbelbad, kan inte andas ordentligt:P
Senaste spelade CD: Min brända med partyparty musik
Senaste kyss: Igårkväll
Senaste gången du grät: Ingen aning. Är aldrig ledsen längre
Senaste måltiden: Flygande Jacob för en timme sen. Yummy

Åtta har du någonsin

Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej. Dock the other way around. Först "dejtat" sen blivit bästa kompis med. Min Martin (Märta)
Blivit arresterad: Njee
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, du får nog gå förbi en gång till
Fastnat med blicken i någons urringning: Alltid:D Bröstfixerad som fan
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: En gång
Busringt till någon: Självklart:D

Sju saker du har på dig

1. Strumpor
2. Trosor
3. Byxor. Dom jag hade när jag va Jack Sparrow;p
4. Ett svart linne
5. En hoodtröja
6. Min rätt nya svarta fina Bh
7. Hmm.. tofs?

Sex saker du har gjort idag

1
.Ätit frukost
2.Åkt bil till ikea
3. Vart inne på Bokia och köpt en present av Maria
4. Hälsat på Sandra på jobbet
5. Gått från Ikea och hem
6. Slängt in tvätt i maskiner och sen hängt upp den

5 favoritsaker utan rangordning


1. Mobil
2. Mp3spelare
3. Dvd
4. Min drömfångare. Den är fin och den funkar:D
5. Datorn

4 personer du kan berätta allt för

Ingen.

3 val

Blått eller rött: Blått
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Chipsoman

2 saker att göra innan du dör


Uppnå sann lycka
Kommer helt ärligt inte på nåt mer. Orkar inte tänka så långt utan lever för stunden för tillfället

En sak du ångrar

Att jag lät förhållandet med A gå alldeles för långt


Fyra personer du vill ska göra samma blogginlägg:

Cissi
Sandra
Maria
Hanna (v-vik)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken rolig liten lek...

ja som du märkte kom jag hem lite sent..men du kanske är ledig nån dag nästa vecka.

onsdag å fredag e jag upptagen men resten av dagarna e jag fri..

jo en sak trodde du kunde berätta allt för mig..det e nog inte så nu men har nog varit iaf önskar att det kunde bli så igen, jag saknar min bästa vän.

puss på dig

2008-12-11 @ 22:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback