Skitunge

William den lilla snorungen har ljugit för mig. 4 år och redan ljuger han haha.
När jag var i Ljungsbro senast skulle dom åka till sin pappa över helgen så jag frågade om deras pappa bor kvar i huset.

-Nä. Sa William
-Nähä var bor han nu då?
-I en lägenhet..

Nu när syrran lagt upp bilder på facebook från när hon va där och hälsa på så ser jag att han bor visst kvar i huset.
Då har alltså den lilla skitungen ljugit för mig. Haha
Det är min William det. En ironisk, ljugande fyraåring;)
Dock en väldigt söt sådan.



Var och hälsade på Jenny och lilla Joline i tisdags med. Fortf lika söt.
Hon fick ett par tofflor av mig i julklapp eftersom hon är så storfotad så hon inte får plats i sina bodys. Än så länge är dock tofflorna alldeles för stora men hon var himla söt med dom på;)
Min lilla älsklings-Mattis va där också. En stor pojke nu;)

Tror nyår kan bli bra. Perfekt tom kanske?
Mhhhmmm




Du är underbar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback