Att vara naken

Jag kom på nu när jag satt på msn och pratade om fotboll och om att börja spela
i lag igen.. att jag skulle aldrig kunna duscha bland folk. Det finns inte ens en liten
liten chans. Tror jag har nån slags fobi..
Vill verkligen inte visa mig naken för nån.
Milla har tex inte sett mig naken.. sen gymnasiet iaf efter gympan..
men kom på att det är ungefär sen precis innan jag och andreaz gjorde slut som
jag fick den här lilla fobin. Är inte bekväm med min egen kropp helt enkelt
och vill inte att andra ska se den naken.
Knappt att nån kille sett mig naken sen vi gjorde slut heller.. iaf inte ståendes framför:P
En sötnöt som jag träffade ett tag ville så gärna duscha med mig.. men jag vägrade..
helt enkelt vägrade! det var nära att han fick det en gång men så.. ne. kunde bara inte
få fram ett ja.

varför jag skriver det här har jag ingen aning om.. borde man söka hjälp för sånt här!?:P

har iof väldigt svårt å visa mig i bikini också.. gillar inte å visa upp mig!

image270


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback