Bok- och cdmedia

Nu har jag vart och köpt böcker.. av min lilla Maria som jobbade på Bok- och cdmedia innan hon börjar på bokhandeln på ikano.
Blev Vingklippt ängel av Berny Pålsson
och Iskallt och stenhårt av Rickard Flinga som jag nämnde i förra inlägget.

SKa låna halva marias bokhylla ikväll med när jag är där.. så att jag kan somna där borta;)
Så svårt att sova om jag inte har nåt att läsa.

Ska låna Snabba Cash av min ängel Sandra också men hon är inte klar med den än.

Vi ses alldeles för sällan nuförtiden jag och min lilla tös.. men imorn får jag se henne igen:)
Sen tänker jag släpa ner henne till Skövde nån helg och kolla in läget där nere;)

Har köpt nytt balsam nu med och sen en tandborste.. bättre att ha en extra där borta än att
släpa den fram och tillbaka hela tiden.
Mamma ska komma in med en resväska ikväll med, själv har jag ju ingen stor.
Sen får jag packa imorn eftersom jag ska bort ikväll.
Dom ska bjuda på tacos med dom små sötfisarna. Markus hade ringt maria..
"Hallååå du, har du köpt gräddfil? Vi måste ju köpa gräddfil med för Lovisa kommer ju"
Men Markus hade fel.. är ju creme fraiche jag äter till tacos;) men så söt tanke.
Se om märta fortf kan ikväll.. annars får jag leka med dom själv!

Nu ska jag dricka min välförtjänta cola. För jag är en duktig flicka, iaf sen i måndags.
Ok lite fusk igår men iaf inte fullt ut:)


image290


image291

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback