Bored as hell

Nu är klockan 21.14
 
1. Hur gammal är du om fem år? 27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag ? Emelie.

3. Hur lång är du? 179,5 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Flight 93.

5. Vem ringde du senast? Milla

6. Vem ringde dig senast? Zekka

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Yeah, tror Jenny tog några med" från Milla

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av det. Sambo

10. När såg du senast din mamma? Förra söndagen.

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna

12. När vaknade du i dag? 8. men gick upp vid 9

13. Vilken är din favoritjulsång? Den där som Måns och Agnes sjöng i MQ reklamen

14. Vilken är din favoritplats? Varsomhelt med nån jag tycker om

15. Vilken plats föredrar du minst? Affärer när man har tjock vinterjacka på sig

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Nån helt annanstans än jag befinner mig nu, förhoppningsvis.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Döden och Efterlyst

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Umud på utbildningen

19. Hur stor är din säng? 120 i Linköping 90? här.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar för tillfället

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Trosor oftast

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 i Linköping, 2 här

23. Hur många landskap har du bott i? 2 numer;p öster- och västergötland

24. Vilka städer har du bott i? Linköping och Skövde då

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.

26. Är du social? När jag känner för det, ja

27. Vilken är din favoritglass? Nogger.

28. Vilken är din favoritefterrätt? Gillar inte efterätter. Marängsvisch isf. Hur det nu stavas

29. Tycker du om kinamat? Ibland. Thai är godare

30. Tycker du om kaffe? Nope men gjorde när jag var liten.

31. Vad dricker du till frukost? Just nu, vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Ytterst. När jag somnar iaf;) sen sover jag tydligen i hela lägenheten:P sömngångare.

33. Kan du spela poker? Jao, men inte vidare bra

34. Tycker du om att mysa/kela? Hell yeah. Med rätt person.

35. Är du en beroendemänniska? Japp.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? JNej. Men Thomas fyller dan efter;p.

Vill du ha barn? Jag tror det

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och litelite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng. Eller.. beror sa litta påå

41. Vad spenderar du helst pengar på? Fest. Tragiskt nog;) men det kanske har ändrats nu till resor härifrån till Linköping?

42. Äger du dyrbara smycken? Nej. Eller har ett silverarmband som jag fick av min halvbror för längesen men det har jag aldrig använt, pojkflicka, och nu är det nog för litet.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Greys anatomy

44. Kan du rulla med tungan? Tror det.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Mina vänner.

46. Sover du med gosedjur? Inte här men i Linköping har jag 2 hjärtkuddar, räknas dom?.

47. Vad har du för ringsignal? P-diddy feat Keysha cole- Last Night boozer remix vanilla. Dock en förkortad version som johan fixat åt mig.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja. Jag kan inte slänga.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mitt täcke och min kudde, porrigt va?;)

50. Flirtar du mycket? Nope

51. Kan du byta olja på bilen? Aldrig provat

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej och tur är väl det med tanke på att jag inte har körkort;p

53. Vilken var den senaste boken du läste? Privat av carolina gynning och alex schulman

54. Läser du dagstidningen? Nej. 

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nopp

56. Dansar du i bilen? Oh yeah. Med rätt sällskap

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Nån västgötsk kanal när syrran skjutsade hit mig.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Var väl nån ritnings-anteckning. Ett antal sådana den gångna veckan;)

59. När var du i kyrkan senast? Melwins dop för längesen.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Lars nånting.

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Vet inte faktiskt.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Några veckor sen. Men det va inte nån som gjorde nåt utan nån som skrev i sin blogg:) det värmde i hjärtat

Nu är klockan 21.33 och jag har ödslat min dyyyyrbara tid på en lista jag gjort förr;p

Kommentarer
Postat av: Nica

Jag snor din lista!
Men jag tänker hitta på egna svar...
Då vet du ;)

2008-01-20 @ 21:47:25
Postat av: ThrasheRRRRRRRRRRR

VA har du växt 1 cm?!

2008-01-21 @ 17:11:04
Postat av: christine

Jag snor den med :D

2008-01-21 @ 17:35:38
Postat av: Lovisa

Lugnt tjejer;)

Jaa det vet du ju.. det har jag ju sagt ju;) Magnus magnus magnus vaaad ska vi göra med dig?

ses på fre antar jag:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback