Det här med sex..

..är det inte rätt lustigt egentligen?
Jag menar.. hur kommer det sig att man matchar ihop med vissa så fruktansvärt bra
medans det med andra går åt helvete?

Som tex.. en kille.. kan nog säga att han är den sämsta jag nånsin vart med och jag tror
han skulle säga detsamma om mig för det gick verkligen inte bra..
fanns liksom ingen kemi nånstans. Det borde jag iof anat när vi inte ens matchade i kyssar
men ja..

Sen har vi en annan kille som jag "dejtade" under våren/början av sommaren.. där stämde
allting direkt, det bara klickade. Kan säga att det är bland det bästa nånsin..
Iof är det nog bara 2 det vart riktigt bra med nånsin.. det är han å sen med exet då.
Det andra har väl vart ok men ingen "aha-upplevelse" som våran gamla lärare kristina skulle
ha sagt.
Och nej, jag har fortf inte haft sex med hela världen;)

Dom här tankarna ploppade upp i mitt huvud igår när jag skulle sova.. som alla tankar gör.

För övrigt hatar jag facket.. funderar på att skicka en anonym hotbomb till dom.
Alternativt flå en grävling och spika upp den på deras dörr med inälvorna hängandes ut
från magen. Så mycket hatar jag dom för att dom försöker sno pengar från mig som dom inte
ska ha. Jag tänker inte betala in ett öre till nu förrän jag har fått tillbaka mina 502 kronor.
Synd bara att det inte är "rätt" person man pratar med när man ringer..
nej istället kommer man till en Peter som är hur trevlig som helst.
Tror han snusar.. han låter som en sån kille. Hett!

Frukost

image273

Tror ni det klickade för dom direkt..?

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha.."Alternativt flå en grävling och spika upp den på deras dörr med inälvorna hängandes ut
från magen" .. Alltså.. jag har fått intrycket att du var en snäll, söt, treflig flicka.. men tydligen finns det vissa underliggande agressiva tendenser! I like! :D Skrattade högt.. well, jag hoppas det ordnar sig, om inte för din skull så för de stackars grävlingarnas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback