Halsont och dåligt väder

Blev varken promenad på morgonen eller nån sväng till pappas jobb idag..
så ont i halsen när jag vaknade plus att det är så jävla tråkigt väder ute.

Ska iaf gå till pappas jobb imorn.. promenad får vi se om det blir.. kanske ska
låta min hosta gå över först! Har tom träningsvärk i magen av allt jävla hostande.
Johan tycker att jag är maskulin.. Att jag hostar som en karl. Skitsnack;)
man måste ju ta i ordentligt.. och jag kan ju inte rå för att det kliar längst ner
i halsen så det låter typ som man ska spy när man hostar;)

Sitter och kollar på Days of our lives nu.. fy fan va den serien har spårat ur!!
Men i brist på annat....
Undrar om dom ska lägga ner serien med tanke på att alla dör.
Det vore på tiden isf!!!
Dags för lite nytta då kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback